Skogslik Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) hvordan trener eg skillen som heter Armorer?? har den som Major skill, men vet ikkje kordan eg trener den :S Endret 5. april 2006 av gas Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hvordan trener eg skillen som heter Armorer?? har den som Major skill, men vet ikkje kordan eg trener den :S 5873974[/snapback] Reparer våpnene dine... (regner med du fikk med deg hvordan i begynnelsen av spillet?) Eller eventuelt bli trent av en kis som kan lære bort (som regel folk som selger armor) Husker desverre ingen plasser, er ganske fersk enda... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er en dame i Market Distric i Imperial Distric som kan trene deg som armorer i alle fall. Når du tar fast travvel til bydelen går du opp trappa og til venstre til du ser ett skilt med ett sverd på, på høyre side. Rett forbi merchants inn. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 og reparere våpner vill det si oh bruke slik hammer man finner og reparere? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 og reparere våpner vill det si oh bruke slik hammer man finner og reparere? 5874363[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva skal man med han plagsomme gayboyen som møter deg når du har blitt champion-dude i arenaen? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvis du mener fanen din kan du bruke han til mye. Han er jo flink til å holde fakkel for deg f.eks. Var visst en på forumet som satte han i fra seg som lampe utenfor huset sitt. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 På Fingers of the Mountain Part II, hva er det man skal gjøre på toppen av "Cloudhvanådetheter"? Etter man har fått boka, så står det at man skal gå ditt. Det er en sånn ødelagt stein i midten. Takker for alle svar. 5866537[/snapback] Du må ha ein welkynd stone i inventory og kasta ein magi som gjere shock damage på steinen. Alt dette står på den lappen du fekk av ho dama. 5872609[/snapback] Joa, takk. Fant det faktisk ut da jeg leste igjennom questen igjen. Var en stund siden jeg hadde tatt den, så jeg hadde vel glemt hva det neste jeg skulle gjøre var. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hva er "darkshade" ting?(mener nightshade ja) Skal ofre til en statue. Noe om en spiderwoman eller noe slikt. Klarer nå å levle i dei fleste skill uten dei all for store problema, men baren for mercentile vil ikkje rikke på seg. Hva skal eg gjøre? Endret 7. april 2006 av Kløno Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Flytta innlegget til eigen post. Endret 6. april 2006 av lavoll Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva er "darkshade" ting?Skal ofre til en statue. Noe om en spiderwoman eller noe slikt. Klarer nå å levle i dei fleste skill uten dei all for store problema, men baren for mercentile vil ikkje rikke på seg. Hva skal eg gjøre? 5876241[/snapback] Regner med du mener Nightshade (ikke darkshade). Dette er en blomst, du finner den sikkert hos en handelsmann. Og jeg har også samme problem med Mercantile-skillen. Etter at den nådde 50, har den stått bom fast Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Har nå skaffet meg komplett Mitrhil-armor, bortsett fra noe å ha på hodet. Hvor dropper det? Savner den tøffe hjelmen. Endret 6. april 2006 av Riggs Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har nå skaffet meg komplett Mitrhil-armor, bortsett fra noe å ha på hodet. Hvor dropper det? Savner den tøffe hjelmen. 5877058[/snapback] Er ingen faste steder ting dropper i Oblivion bortsett fra noen få ting som Umbra osv. Du må rett og slett bare lete etter banditter og den slags til du finner en som har hjelmen på seg. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Prøv å haggle litt før du selger/kjøper ting Mr. FOXHOUND Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) hvordan er det hvis man er mage i oblivion. Bruker man rustning som alle andre, eller finnes det robes og slike ting med magiske fordeler? hva med staves? Endret 6. april 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt en spell som increase magika on target/touch? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hvordan er det hvis man er mage i oblivion. Bruker man rustning som alle andre, eller finnes det robes og slike ting med magiske fordeler? hva med staves? 5877157[/snapback] Det finnes både magiske robes og staves man kan bruke. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Staffs please, staves høres... ekkelt ut Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Staffs please, staves høres... ekkelt ut 5877250[/snapback] Trodde korrekt flertalsform av staff var staves, jeg? Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Er det noen shops som selger gems i spillet? Og da tenker jeg ikke på soul gems men "vanlige" amethyst, emeralds, pearls og lignende? Eller er det kun de som jeg looter av folk og de som jeg stjeler fra hus og hytter rundt omkring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå