Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan trener eg skillen som heter Armorer?? har den som Major skill, men vet ikkje kordan eg trener den :S

5873974[/snapback]

Reparer våpnene dine... (regner med du fikk med deg hvordan i begynnelsen av spillet?)

Eller eventuelt bli trent av en kis som kan lære bort (som regel folk som selger armor)

Husker desverre ingen plasser, er ganske fersk enda...

Lenke til kommentar
På Fingers of the Mountain Part II, hva er det man skal gjøre på toppen av "Cloudhvanådetheter"? Etter man har fått boka, så står det at man skal gå ditt. Det er en sånn ødelagt stein i midten.

Takker for alle svar.  :)

5866537[/snapback]

Du må ha ein welkynd stone i inventory og kasta ein magi som gjere shock damage på steinen. Alt dette står på den lappen du fekk av ho dama.

5872609[/snapback]

Joa, takk. Fant det faktisk ut da jeg leste igjennom questen igjen. Var en stund siden jeg hadde tatt den, så jeg hadde vel glemt hva det neste jeg skulle gjøre var.

Lenke til kommentar

Hva er "darkshade" ting?(mener nightshade ja)

Skal ofre til en statue. Noe om en spiderwoman eller noe slikt.

Klarer nå å levle i dei fleste skill uten dei all for store problema, men baren for mercentile vil ikkje rikke på seg. Hva skal eg gjøre?

Endret av Kløno
Lenke til kommentar
Hva er "darkshade" ting?

Skal ofre til en statue. Noe om en spiderwoman eller noe slikt.

Klarer nå å levle i dei fleste skill uten dei all for store problema, men baren for mercentile vil ikkje rikke på seg. Hva skal eg gjøre?

5876241[/snapback]

Regner med du mener Nightshade (ikke darkshade). Dette er en blomst, du finner den sikkert hos en handelsmann.

Og jeg har også samme problem med Mercantile-skillen. Etter at den nådde 50, har den stått bom fast :no:

Lenke til kommentar
Har nå skaffet meg komplett Mitrhil-armor, bortsett fra noe å ha på hodet. Hvor dropper det? Savner den tøffe hjelmen. :(

5877058[/snapback]

Er ingen faste steder ting dropper i Oblivion bortsett fra noen få ting som Umbra osv. Du må rett og slett bare lete etter banditter og den slags til du finner en som har hjelmen på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...