Laktampe Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) tusen takk! dette skal prøves!.. Endret 6. juni 2006 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er blitt medlem i mages guild.. Fant kun petty, great og lesser (?) soule gems der.. Ransaket hver eneste mages guild Grand soulgemene ligger i utstillingsbokser med låstype very hard. Husker ikke hvilken byer det var. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har noen spørsmål. Jeg har tenkt å ha en kombinasjon av en slags thief (Snikmorder type) og Ranger (Marksman). Hvilken rase, stjernetegn og class bør jeg ha da? Og så.. Når jeg kom ut av denne hulen i begynnelsen, så var det så stor frihet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Begynte å gjøre main quest som sikkert er meningen at man skal gjøre, men hvordan henger man med hele denne verdenen? Du kan jo vandre hvor som helst.. Siste spm. Jeg har hele tiden det problemet med plass. Jeg plukker opp masse verdifullt, og så må jeg kvitte meg med ting for å plukke opp ting med mer verd. Så hvor kan jeg selge ting? Og hvor ville det vært lettest/best å gå hvis du nettopp har begynt med main questet? Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er blitt medlem i mages guild.. Fant kun petty, great og lesser (?) soule gems der.. Ransaket hver eneste mages guild Grand soulgemene ligger i utstillingsbokser med låstype very hard. Husker ikke hvilken byer det var. 6253800[/snapback] Ah, ja da vet jeg hvor det er. Og til Edmund: Du kan vel selge ting overalt.. Men feks en shop som selger potions og lignende vil kun kjøpe potions ol. av deg.. Så du må gå til forskjelige butikker hvis du har plukket masse rart . Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har noen spørsmål. Jeg har tenkt å ha en kombinasjon av en slags thief (Snikmorder type) og Ranger (Marksman). Hvilken rase, stjernetegn og class bør jeg ha da? Og så.. Når jeg kom ut av denne hulen i begynnelsen, så var det så stor frihet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Begynte å gjøre main quest som sikkert er meningen at man skal gjøre, men hvordan henger man med hele denne verdenen? Du kan jo vandre hvor som helst.. Siste spm. Jeg har hele tiden det problemet med plass. Jeg plukker opp masse verdifullt, og så må jeg kvitte meg med ting for å plukke opp ting med mer verd. Så hvor kan jeg selge ting? Og hvor ville det vært lettest/best å gå hvis du nettopp har begynt med main questet? 6256291[/snapback] Vel, du kan jo fortsette med Main Questen eller besøke en by og vandre litt rundt i den. Ta deg en tur innom butikker i byen du besøker og snakke med mennesker. Kanskje de gir deg et Quest, hvem vet? Du står fri til å utforske det du vil. Når det gjelder rase, stjernetegn og class. Jeg er en Imperial, født i The Shadow (du har da mulighet til å gjøre deg usynlig i 60 sekunder en gang per dag, meget bra hvis du skal være snikmorder og tyv) Jeg lagde min egen class, kalt "Hellraiser" Med Major Skills som Sneak, Security, Light Armor, Marksman, Mercantile, Speechcraft og Acrobatics. Jeg vil si at dette kan være et godt eksempel på en snikmorder og tyv. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan du gi meg den spesifikke rasen du laget? Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 For en post siden, den 06.06.2006 så var det 666 poster i denne tråden.. Mystisk! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du kan ikke lage en egen rase. Jeg er en Imperial, men jeg laget en egen Class. Jeg lagde min egen class, kalt "Hellraiser" Med Major Skills som Sneak, Security, Light Armor, Marksman, Mercantile, Speechcraft og Acrobatics. Jeg vil si at dette kan være et godt eksempel på en snikmorder og tyv. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vel.. du kan lage din egen rase, men da må det mods til Selv har jeg laget en liten dverg, som hopper ekstremt høyt mens han svinger med øksa si! + Egenlagd tettsittende spiderman-outfit Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vel.. du kan lage din egen rase, men da må det mods til Selv har jeg laget en liten dverg, som hopper ekstremt høyt mens han svinger med øksa si! + Egenlagd tettsittende spiderman-outfit 6256936[/snapback] Ah, vel, jeg er glad i rasen Imperial jeg da. Føler ikke for å lage en helt ny rase og gidder heller ikke laste ned mods. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Joa, det er mye jobb og slit Men det er verdt det når du får et smil om munnen, hver gang du ser en småfeit,skjeggete kar hoppe rundt på hustakene til folk i den nevnte spiderman-drakta! Skal få lagd en liten film, dette her er saker som ALLE fortjener å se! Edit: Leifern var her Endret 6. juni 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 gleder meg til og se "modden" din! pm meg når filmen er færdig Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har et tips hvis man skal lage en egen klasse..man kan droppe å sette security og mercantile som major skills, fordi så snart du har adgang til Arc. Univ. kan du lage spells som øker disse skillsa med 100 i ett sekund. Så caster du spellen rett før du aktiverer låsen/merchanten. Ulempen er at man ikke kan nå journeyman merch for å kunne selge alle varer overalt, og at alle låsepinnene faller ned om du bommer. Men du slipper å suse rundt og plukke alle mulige låser eller pirke med haggle hele tiden for å levle. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Har noen spørsmål. Jeg har tenkt å ha en kombinasjon av en slags thief (Snikmorder type) og Ranger (Marksman). Hvilken rase, stjernetegn og class bør jeg ha da? Og så.. Når jeg kom ut av denne hulen i begynnelsen, så var det så stor frihet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Begynte å gjøre main quest som sikkert er meningen at man skal gjøre, men hvordan henger man med hele denne verdenen? Du kan jo vandre hvor som helst.. Siste spm. Jeg har hele tiden det problemet med plass. Jeg plukker opp masse verdifullt, og så må jeg kvitte meg med ting for å plukke opp ting med mer verd. Så hvor kan jeg selge ting? Og hvor ville det vært lettest/best å gå hvis du nettopp har begynt med main questet? 6256291[/snapback] dette er noe jeg råder deg på det beste og gjøre!! drep en random person, deretter legger du deg. neste morgen vil du få besøk av (en eller annen jeg ikke husker navne på) fra the dark brotherhood, som spør om du vil joine. for og joine må du drepe en person jeg ikke husker navnet på. etter det så kan du dra til sanctuary'en til DB og få quests derfra.. det er det beste i heeele tamriel så langt. og det er genial historikk bak dark brotherhood som det er meningen at du skal løse. og du får utrooolig med tøffe våpen og ting og tang..de aller første questene går ut på og være assassin og drepe mange folk..lenger ut starter historia om the black hand osv.. og hva som venter deg tilslutt?..du får vente og se :!: Endret 7. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg mente class. Ja, her er min Class som jeg har laget selv. Major Skills: Sneak, Security, Light Armor, Marksman, Mercantile, Speechcraft og Acrobatics. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 major skills har ingen betydning på hvor god assassin eller thief du skal bli. major skills er de skilsa du trenger for og gå opp i level. men sansynlighvis så går du raskere opp ved major skills en minor skills. eller var det minor skills på oblivion da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 major skills har ingen betydning på hvor god assassin eller thief du skal bli.major skills er de skilsa du trenger for og gå opp i level. men sansynlighvis så går du raskere opp ved major skills en minor skills. eller var det minor skills på oblivion da? 6260102[/snapback] Jo, det synes jeg. Siden jeg har Sneak og Security og Marksman f.eks gjør det jobben i Dark Brotherhood mye enklere. Det er lett å snikmyrde en NPC med pil og bue i sneak-modus hvis du har høyere Sneak og Marksman. Blir du Journeyman i Marksman kan du zoome inn, som gjør det lettere å treffe "målet" fra en enda lengre avstand en før. Security er jo også en nyttig Major Skill å ha hvis du er en tyv, det sier jo seg selv. Hvis du øker dine Major Skills øker du i Level og ikke minor Skills. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Zoom på buen + expert sneak + rose of sithis = Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Igår kom endelig updaten til Xbox 360 versjonen, og endelig kunne jeg bli kvitt vampyrsykdommen min. Alle bugsa der er nå blitt rettet opp, så nå kan du bli kvitt den selv om du har fullført mainquest. HERLIG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå