Campin Carl Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 nei du kan ikke fiffe det mer opp jeg anbfaler deg og se litt nede i krypten,se etter en åpen kiste med to sacker oppi.så skal du finne noe godsaker Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Takk, og jeg har sett i kisten. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) hei... jeg lurer på om det går ann å selge hesten sin...? det var et unødvendig kjøp fordi det er en i cloud ruler temple som jeg kan bruke... takker for svar... Endret 26. mai 2006 av yo_flo Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nei, men du kan drepe den, da blir du kvitt den Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvis jeg setter meg på en annen hest, rusler min tilbake dit den kom fra. Men, nei. Du kan ikke selge hesten din. Kjøpt er kjøpt i det tilfellet. Synes Bethesda skulle lagt det inn, at man kunne selge/bytte inn hesten sin. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvis jeg setter meg på en annen hest, rusler min tilbake dit den kom fra. Men, nei. Du kan ikke selge hesten din. Kjøpt er kjøpt i det tilfellet. Synes Bethesda skulle lagt det inn, at man kunne selge/bytte inn hesten sin. 6183668[/snapback] enig med deg der... men jeg lurte også på en annen ting og det var om det er greit å bare gå rett forbi oblivion gatene man møter på hele tiden som forøvrig er jævlig irriterene... takker for svar.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 tror ikke det har noe å si, men de er veldig fine å trene i Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kan man joine en vampire hunter guild? Isåfall, hvor? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) hold deg litt rundt talos plaza eller temple district i imperial city.så vil det etterhvert komme ei kjerring bort til deg som du sier skal møte typen hennes et sted Endret 27. mai 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har nettopp kommet inn på Arcane University og skal få en ny Mage`s Staff, gratis enchanted. Kan velge mellom forskjellige greier å enchante den med, noe som tar skade, paralyserer, telekinesis, charm, osv. Lurer på hva som er best å velge? Skade er jo en fin ting (40 dmg) og paralysis er jo kjekt (4 sek). Noen forslag til hva jeg bør velge? Blir enten noe skaderelatert eller paralysering. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har nettopp kommet inn på Arcane University og skal få en ny Mage`s Staff, gratis enchanted. Kan velge mellom forskjellige greier å enchante den med, noe som tar skade, paralyserer, telekinesis, charm, osv. Lurer på hva som er best å velge? Skade er jo en fin ting (40 dmg) og paralysis er jo kjekt (4 sek). Noen forslag til hva jeg bør velge? Blir enten noe skaderelatert eller paralysering. 6192809[/snapback] Har selv en med frost damage, men har funnet ut at de bare tar opp plass så bruker ingen staff lenger. Har de i skapet i tilfelle jeg skulle trenge en.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har nettopp kommet inn på Arcane University og skal få en ny Mage`s Staff, gratis enchanted. Kan velge mellom forskjellige greier å enchante den med, noe som tar skade, paralyserer, telekinesis, charm, osv. Lurer på hva som er best å velge? Skade er jo en fin ting (40 dmg) og paralysis er jo kjekt (4 sek). Noen forslag til hva jeg bør velge? Blir enten noe skaderelatert eller paralysering. 6192809[/snapback] Om du spiller en mage char, ville jeg anbefalt å enchante staven med paralysis. 40 damage kan du enkelt fikse med dine egne hender for lite magicka. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har mistet Shadowmere. Han ble unconsious en gang det var så mørkt at jeg ikke fant ham. Har flere ganger vent tilbake til "Fort Farragut", men der er han altså ikke. Har også prøvd å fast travle ett par ganger. Noen som kan hjelpe meg med å få han tilbake? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Sliter litt med et quest i Thieves' Guild. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skal inn i tårnet til Fathis Aran i Bruma, og stjele en eller annen pil. Jeg har funnet den hemmelige passasjen i slottet, men under der er det en dør som trenger en nøkkel (kan ikke dirkes). Finner ikke noen nøkkel, og finner i alle fall ikke Fathis...hjeeelp!! Endret 29. mai 2006 av o-haavard Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Gå litt tilbake og svøm under vannet. Du skal ikke helt ned til "U2", bare halvveis ned må du finne tunell som går ditt du skal (fordi helt nede finner du tunell som går helt ut til innsjøen). Du fant en Potion of sea tidligere, ikke sant? Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har mistet Shadowmere. Han ble unconsious en gang det var så mørkt at jeg ikke fant ham. Har flere ganger vent tilbake til "Fort Farragut", men der er han altså ikke. Har også prøvd å fast travle ett par ganger. Noen som kan hjelpe meg med å få han tilbake? 6201886[/snapback] Jeg har alltid funnet henne rett ved inngangsdøra til Fort Farragut. Når jeg tar fast travel ditt første gang, får jeg beskjed at "Shadowmere has returned to Fort Farragut". P.S. Hvorfor skriver jeg "henne" - fordi det står Shadowmere og mere minner veldig om mare, altså hunhest. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei Noen som vet hvor jeg kan kjøpe et paralyze spell? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 når du kommer over lvl 20 så deadric utstyr dropper, da blir du fort rik. en umagisk deadric hammer har verdi på 5000 f.eks 6076057[/snapback] Hvor finner man merchants som har så mye gull? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har et spørsmål vedrørende en quest; Two Sides of the Coin, en quest i Bruma; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvordan skal jeg gjøre denne questen korrekt? Jeg har den Oblivion GameGuide -boka, så det er liksom ikke HVORDAN jeg skal gjennomføre questen, som er problemet (ikke at jeg bruker den uansett). Saken er at jeg er en "good guy", og vil egentlig ikke havne i fengsel (men det går vel greit hvis jeg betaler for meg, og soner dommen??), men jeg vil i hvert fall ikke drepe noen jeg ikke skal/bør. Jeg vil være snill! Så, hvilken metode er den "snilleste" av de måtene man kan gjøre questen på? Eller er alle sammen "bad", så jeg må styre unna questen all together? Takk for svar! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva med å lure kisen i fengselet trill rundt? Pickpocket en vakt for å havne i fengsel, og så snakker du med kisen før du soner dommen. La dama leve, men ta "teh true amulet" fra kista hennes mens hun sover el no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå