klomp1 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Major MQ-spoiler: Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren... 6093619[/snapback] Får man d? Da vil jeg og vite hvor =) Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) #Sletta#(14tegn) Endret 14. mai 2006 av brd Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 I bruma. Til høyre foran slottet. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 I Kvatch trur eg 6099662[/snapback] det er ingenting som skjer i kvatch utenom at du skal redde byen fra oblivion. Ellers er byen ubrukelig Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har på en eller annen måte fått en blessing som ser ut til å vare i... 16 timer (realtime). Irriterer meg grenseløst over det, ettersom jeg har installert BTmod som har en timer over alle aktive spell effects. Derfor lurer jeg på - finnes det en console-kommando for fullstendig dispel? Dispel potions fungerer ikke.. Setter stor pris på hjelp. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er på et av de første oppdragene for TG. Armand Christophe er gådd i dekning, og jeg må finne han. Har funnet ut at en som heter meth-et-eller-annet leter etter meg, men hvor finner jeg han/henne? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg sto i den hagen(hvor du får oppdrag) så kom hun til meg etterhvert Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) jeg sto i den hagen(hvor du får oppdrag) så kom hun til meg etterhvert 6131727[/snapback] Venta du lenge? Edit: Det tok ikke så lang tid.... Endret 19. mai 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan funker egentlig soul gems? 1: Går det an å "tømme" soul gems uten å bruke selve stenen, altså slik at en Grand Soul Gem med lesser soul blir empty? 2: Er det sånn at en gem kun kan fylles med en spirit? Hvilke skapninger har i så fall "Grand Soul"? Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 1. Nei, bruker (tømmer) du soul-gem, er den burte 2. Grand Soul har Xivilai, Kalperklan Troll, Minotaur Lord, Gloom Wraith, Undead Akaviri Soldier, Goblin Warlord, Lich. Pluss alle NPCer, men da må du konvertere Grand Soul Gems til Black Soul Gems. Fullstendig info her. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Major MQ-spoiler: Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren... 6093619[/snapback] Får man d? Da vil jeg og vite hvor =) 6099115[/snapback] I Bruma er riktig, men du trenger ikke å fullføre hele MQ, du får den når du er ferdig med Great Gate. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Major MQ-spoiler: Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren... 6093619[/snapback] Får man d? Da vil jeg og vite hvor =) 6099115[/snapback] I Bruma er riktig, men du trenger ikke å fullføre hele MQ, du får den når du er ferdig med Great Gate. 6153731[/snapback] Måtte nesten ta en titt på den.. Var litt fet =) Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvordan funker egentlig soul gems? 1: Går det an å "tømme" soul gems uten å bruke selve stenen, altså slik at en Grand Soul Gem med lesser soul blir empty? 2: Er det sånn at en gem kun kan fylles med en spirit? Hvilke skapninger har i så fall "Grand Soul"? 6153513[/snapback] les stickyen der er det en veiledning Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Er rundt om level 25, og har gjort ca 130 quest. Har mainquest igjen, men er det mange quest utenom dette ? Er ferdig med alle guilds og dark brotherhood, arena osv. Har noen daedrashrines igjen. Noen som vet nøyaktig antall på guildquest, mainquest og sidequests ? Lenke til kommentar
NWA Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei. Er vel ikke for sent å begynne med mainquest selv om man er kommet til level 17? er ferdig med thives guild, arena, og driver vel kanskje med slutten på dark brotherhood. Eller kanskje det er akkurat nå jeg burde begynne med Mainquest? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Du kan begynne på mainquest når som helst. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jepp, det er helt riktig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Er rundt om level 25, og har gjort ca 130 quest. Har mainquest igjen, men er det mange quest utenom dette ? Er ferdig med alle guilds og dark brotherhood, arena osv. Har noen daedrashrines igjen. Noen som vet nøyaktig antall på guildquest, mainquest og sidequests ? 6167257[/snapback] Jeg har nå gjort 162 Quests og er på Daedric Artifact Questet på MQ. Jeg har også et par små og få Quests igjen. Jeg er ferdig med alle Guilds + Arena. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ååååh! nå har jeg pest meg til 75 i mysticism bare for å få til reflect spell slik at jeg kunne enchante armoren med det, men neida.. Oblivion vil ikke la meg enchante med noe annet enn verdens kjedeligste enchantments. Noen av dere som vet hvordan å enchante med reflect spell eller reflect dmg.? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jreg har kjøpt huset i Anvil og gjort medfølgende Quest. Kan jeg kjøpe nye møbler til huset? Og hvis ja, hvor gjør jeg det? Endret 25. mai 2006 av Bamsemumsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå