Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-

Anbefalte innlegg

Major MQ-spoiler:

Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren...

6093619[/snapback]

Får man d? :ohmy: Da vil jeg og vite hvor =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har på en eller annen måte fått en blessing som ser ut til å vare i... 16 timer (realtime). Irriterer meg grenseløst over det, ettersom jeg har installert BTmod som har en timer over alle aktive spell effects. Derfor lurer jeg på - finnes det en console-kommando for fullstendig dispel? Dispel potions fungerer ikke.. Setter stor pris på hjelp.

Lenke til kommentar
Major MQ-spoiler:

Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren...

6093619[/snapback]

6099115[/snapback]

I Bruma er riktig, men du trenger ikke å fullføre hele MQ, du får den når du er ferdig med Great Gate.

Lenke til kommentar
Major MQ-spoiler:

6093619[/snapback]

6099115[/snapback]

I Bruma er riktig, men du trenger ikke å fullføre hele MQ, du får den når du er ferdig med Great Gate.

6153731[/snapback]

Måtte nesten ta en titt på den.. Var litt fet =)

Lenke til kommentar
Hvordan funker egentlig soul gems?

1: Går det an å "tømme" soul gems uten å bruke selve stenen, altså slik at en Grand Soul Gem med lesser soul blir empty?

2: Er det sånn at en gem kun kan fylles med en spirit? Hvilke skapninger har i så fall "Grand Soul"?

6153513[/snapback]

les stickyen der er det en veiledning

Lenke til kommentar

Er rundt om level 25, og har gjort ca 130 quest. Har mainquest igjen, men er det mange quest utenom dette ? Er ferdig med alle guilds og dark brotherhood, arena osv. Har noen daedrashrines igjen.

Noen som vet nøyaktig antall på guildquest, mainquest og sidequests ?

Lenke til kommentar

Hei.

Er vel ikke for sent å begynne med mainquest selv om man er kommet til level 17? er ferdig med thives guild, arena, og driver vel kanskje med slutten på dark brotherhood.

Eller kanskje det er akkurat nå jeg burde begynne med Mainquest?

Lenke til kommentar
Er rundt om level 25, og har gjort ca 130 quest. Har mainquest igjen, men er det mange quest utenom dette ? Er ferdig med alle guilds og dark brotherhood, arena osv. Har noen daedrashrines igjen.

Noen som vet nøyaktig antall på guildquest, mainquest og sidequests ?

6167257[/snapback]

Jeg har nå gjort 162 Quests og er på Daedric Artifact Questet på MQ. Jeg har også et par små og få Quests igjen. Jeg er ferdig med alle Guilds + Arena.

Lenke til kommentar

Ååååh! nå har jeg pest meg til 75 i mysticism bare for å få til reflect spell slik at jeg kunne enchante armoren med det, men neida.. Oblivion vil ikke la meg enchante med noe annet enn verdens kjedeligste enchantments. Noen av dere som vet hvordan å enchante med reflect spell eller reflect dmg.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...