Mads-b Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Et cupboard holder i massevis altså? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 japp. eventuelt bare på gulvet i huset. skal være tryggere enn å putte det i kista pga bug som fjerner kiste items av og til. ikke opplevd det selv da. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Noen andre som har hatt problemer med det FG questet hvor man skal finne og drepe Azani Blackheart? Etter at jeg drepte han så får jeg beskjed fra Oreyn om å ta ringen som bevis, men han har ikke noen ring på seg... Får ikke fullført questet... 6068616[/snapback] Questet bugget hos meg også, jeg fikk tak i ringen, men Oreyn ville ikke ha den (d.v.s han spurte ikke etter den ). Måtte reloade og ta den delen av questet på nytt, da funket det. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hva er det som er så spesielt med Blade Of Woe? Jeg ser at det ikke veier noe som helst, men er det noen spesielle ting med det? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Bare behold den du, og vent til du er ferdig med Dark brotherhood oppdragene. Kan være ting forandrer seg da. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 jeg har fått alle i mages guild til og legge inn et godt ord for meg, uten om når jeg skal finne det smykke. Greier ikke og levere det. Noen andre som har opplevd det? Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvor kan du kjøpte spellen invisiblity Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 jeg har fått alle i mages guild til og legge inn et godt ord for meg, uten om når jeg skal finne det smykke. Greier ikke og levere det. Noen andre som har opplevd det? 6088343[/snapback] hvis det er den ringen så må plukke den av kroppen til vidkun Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): den veier 150 ptsog dropp den med en gang (med mindre du vil beholde den da) etter at du har fått updaten (det gjør ikke noe) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Major MQ-spoiler: Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) jeg har fått alle i mages guild til og legge inn et godt ord for meg, uten om når jeg skal finne det smykke. Greier ikke og levere det. Noen andre som har opplevd det? 6088343[/snapback] hvis det er den ringen så må plukke den av kroppen til vidkun Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): den veier 150 ptsog dropp den med en gang (med mindre du vil beholde den da) etter at du har fått updaten (det gjør ikke noe) 6091609[/snapback] ikke den, når du skal inn i grotten og stjele fra en grav. ikke ring men smykke. Endret 13. mai 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 BUHUUUUUUUUUU! Dama herpa plata til Oblivion!!! Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Major MQ-spoiler: Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren... 6093619[/snapback] Du skal være heldig du ;D Jeg fikk ikke armoren engang Hvorfor? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) BUHUUUUUUUUUU! Dama herpa plata til Oblivion! 6097285[/snapback] hvis du har spillet innstalert fortsatt så kan du bare laste ned en crack fra Game Copy World men anyway..hvorfor?..hvorfor herpa dama di cd plata? Endret 13. mai 2006 av xitto Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 BUHUUUUUUUUUU! Dama herpa plata til Oblivion! 6097285[/snapback] Kan jeg spørre om grunnen til at dama di gjorde det? Spilte du for mye Oblivion? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hun sier det var et uhell da.... Dunket xboxen i gulvet med det resultatet at det ble ei rund ripe rundt hele plata... Helt uleselig for xboxen akkurat der jeg er på siste save + et par andre steder. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 oj! kjipt da..da kan du ikke laste ned crack heller da bare sån lite spm: ble du sur på henne? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tror du kan få ny plate om du leverer inn den gamle der du kjøpte den sammen med kvittering.. mener og huske at noe sånt gikk ann, må vel betale litt men.. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Kjøpt hos elkjip, men de ville ikke ta den tilbake... Edit: og hun prøvde så godt ei jente kan å gjøre det godt Men etter en stund blir det jo kjipt igjen... Endret 13. mai 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjøpt hos elkjip, men de ville ikke ta den tilbake... Edit: og hun prøvde så godt ei jente kan å gjøre det godt Men etter en stund blir det jo kjipt igjen... 6097831[/snapback] haha.."luckyboy" ..bedre det en at mora di hadde ødelagkt det..eller kompisen din:P Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjøpt hos elkjip, men de ville ikke ta den tilbake... Edit: og hun prøvde så godt ei jente kan å gjøre det godt Men etter en stund blir det jo kjipt igjen... 6097831[/snapback] haha.."luckyboy" ..bedre det en at mora di hadde ødelagkt det..eller kompisen din:P 6097941[/snapback] erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå