Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har hatt problemer med det FG questet hvor man skal finne og drepe Azani Blackheart? Etter at jeg drepte han så får jeg beskjed fra Oreyn om å ta ringen som bevis, men han har ikke noen ring på seg...

Får ikke fullført questet...  :hmm:

6068616[/snapback]

Questet bugget hos meg også, jeg fikk tak i ringen, men Oreyn ville ikke ha den (d.v.s han spurte ikke etter den :cry: ). Måtte reloade og ta den delen av questet på nytt, da funket det.

Lenke til kommentar
jeg har fått alle i mages guild til og legge inn et godt ord for meg, uten om når jeg skal finne det smykke. Greier ikke og levere det. Noen andre som har opplevd det?

6088343[/snapback]

hvis det er den ringen så må plukke den av kroppen til vidkun Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

den veier 150 pts
og dropp den med en gang (med mindre du vil beholde den da) etter at du har fått updaten (det gjør ikke noe)
Lenke til kommentar
jeg har fått alle i mages guild til og legge inn et godt ord for meg, uten om når jeg skal finne det smykke. Greier ikke og levere det. Noen andre som har opplevd det?

6088343[/snapback]

hvis det er den ringen så må plukke den av kroppen til vidkun Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

den veier 150 pts
og dropp den med en gang (med mindre du vil beholde den da) etter at du har fått updaten (det gjør ikke noe)

6091609[/snapback]

ikke den, når du skal inn i grotten og stjele fra en grav. ikke ring men smykke.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Major MQ-spoiler:

Er det ikke slik at man skal få en statue av seg selv når man er ferdig med MQ? Hvis ja - hvor? Den eneste informasjonen jeg fikk av Ocato var at jeg fikk armoren...

6093619[/snapback]

Du skal være heldig du ;D

Jeg fikk ikke armoren engang :cry:

Hvorfor? :(

Lenke til kommentar
Kjøpt hos elkjip, men de ville ikke ta den tilbake...

Edit: og hun prøvde så godt ei jente kan å gjøre det godt ;)

Men etter en stund blir det jo kjipt igjen...

6097831[/snapback]

haha.."luckyboy" :p ..bedre det en at mora di hadde ødelagkt det..eller kompisen din:P

Lenke til kommentar
Kjøpt hos elkjip, men de ville ikke ta den tilbake...

Edit: og hun prøvde så godt ei jente kan å gjøre det godt ;)

Men etter en stund blir det jo kjipt igjen...

6097831[/snapback]

haha.."luckyboy" :p ..bedre det en at mora di hadde ødelagkt det..eller kompisen din:P

6097941[/snapback]

erfaring :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...