Blacki Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 The Elder Scrolls er en helt ny erfaring for meg. Til tross for litt småhakking fra tid til annen, er det et fantastisk spill, men jeg har fått et 'problem': Etter å ha utført et oppdrag (husker i farten ikke hvilket), blir jeg bedt om å dra tilbake til Bruma for å informere Cpt.Burd. Så langt er alt vel, men idet jeg går ut av døren igjen, starter problemet. Huden blir rød, det ryker av meg, og etter få sekunder faller jeg død om på bakken! Hva er det som skjer? - og hva gjør jeg med det? 5859246[/snapback] Solstikk på høyt nivå... Men som nevt; du er nok blitt vampyr ja! Kondolerer.. Det er kjipt i lengden, så skaff deg en kur... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hvor finner jeg Grand Soul Stones (?) eller noe slikt, trenger i vampire questet til hun gamle dama i skogen. Grand Soul Gems** Endret 3. april 2006 av dimdal Lenke til kommentar
Fennris Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg gjorde et oppdrag for et Shrine nær leyawiin der jeg fikk noe som heter skeleton key, vet noen hva denne brukes til?? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg gjorde et oppdrag for et Shrine nær leyawiin der jeg fikk noe som heter skeleton key, vet noen hva denne brukes til?? 5860890[/snapback] bruker den som dirk. Så knekker den aldri.. Grei sak det! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hvordan lager eg potions? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hehe, digg!! Tusen takk 5860939[/snapback] Hvor ligger det shrinet i forhold til Leyawiin? Det hadde gjort seg med en uendelig lockpick. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 det jeg lurer på er om det finnes noen NPC's som er journeyman armorer så de kan fikse min maqical items. Eller må jeg bli det det selv? Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg lurer også på hvor Sceleton Key ligger. Dere som har funnet den, kan dere være så snill å forklare akkurat hvor den ligger og i hvilket shrine? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvor kan jeg kjøpe/finne en paralyse spell til illusion? Blir jo lovt det i tooltip. Har sett i Bravil, der de er eksperter på illusion. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvis jeg stjeler alle items fra en butikk i F.eks Imperial City. Vil de respawne? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Helt ny til Elder Scrolls... Og stusser litt over hvordan man "levler opp", siden d er ikke som i andre rpg spill med XP og sånn... Jeg har spilt i kanskje 12 timer, og har gjort ca 12 quests(bl.a grand master i arena'n, join'a thieves guild - men ikke gjort noe serlig, og funne en artifakt for ei dronning eller hva hun var.. Også gjort en del på main-quest og andre småting) Men tingen er at jeg er bare level 4 =) Synes d går fantastisk treigt, så d må jo være noe jeg gjør feil?? =) Vet at man må bli bedre i sine hoved-ferdigheter for å levle opp, men ja, går tregt =) Er forresten: Dark Elf, Spellsword og født i Warrior Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) hvordan lager eg potions? 5861382[/snapback] Trykk på alkymiutstyr i inventaret og legg til ingredienser med felles egenskaper. Les side 37 i manualen. Endret 3. april 2006 av TrondH86 Lenke til kommentar
kobb0i Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har lekt meg med pil og bue en del nå, og det førte til at 80-90% av brumas befolkning er "borte". Lurte litt på om de kanskje fikk nye innbyggere med tiden eller noe? En annen ting er at jeg har snakket med Arnora om gullet, og hun sa at jeg skulle gå ned i fengselet og snakke med Jorundr, slik at han kunne si meg hvor han hadde gjemt gullet. Tingen er at da jeg var i fengsel tidligere en gang (har mistet tellingen) så drepte jeg Jorundr før jeg la meg for å sone straffen. Dette har visst ingen innvirkning på questen, så jeg lurte litt på om det er noen måte å få bekreftet for Arnora at han er dau? Får bare beskjed om å spørre ham hele tiden, og han sier ikke stort Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hvor finner jeg Grand Soul Stones (?) eller noe slikt, trenger i vampire questet til hun gamle dama i skogen. Grand Soul Gems** 5860286[/snapback] Gem One: This is an easy one. Go to the Imperial City Market District. Find the Mystique shop. He has one gem for sale, four to go. Gem's Two - Four: Your lock picking skills better be up to snuff now. Head to Arcane University. Best to go at night, you will be thieving. Go inside, and on the first floor there is a chest with three Gems inside. All are Grand gems, but I believe two of them are not empty. Take them all anyways. You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value. It’s a level 5 lock, so your going to have to work at it, but its worth the effort. Make sure no one sees you. Once you get it open, take them all. Gem Five: Head to the Chorral Mage's Guild. Inside, there is a staircase, and display cases to the left and right. The one to the right looks tempting, three gems inside. None are grand though, save your picks. The one the left has one though. It's another level 5 lock, so good luck to you. Once you get this, you have five, but two probably aren't empty. No matter, the hard part should be over. -Hvis du skjønner engelsken da -------------------------------------------------------- Helt ny til Elder Scrolls... Og stusser litt over hvordan man "levler opp", siden d er ikke som i andre rpg spill med XP og sånn... Jeg har spilt i kanskje 12 timer, og har gjort ca 12 quests(bl.a grand master i arena'n, join'a thieves guild - men ikke gjort noe serlig, og funne en artifakt for ei dronning eller hva hun var.. Også gjort en del på main-quest og andre småting) Men tingen er at jeg er bare level 4 =) Synes d går fantastisk treigt, så d må jo være noe jeg gjør feil?? =) Vet at man må bli bedre i sine hoved-ferdigheter for å levle opp, men ja, går tregt =) Er forresten: Dark Elf, Spellsword og født i Warrior 5862542[/snapback] Svaret på dette er at du ikke gjør nok av de type quests som øker dine "primary stats". Hvis du istedet for å gjøre arenaquests gjør noen oblivion gate-quests vil jeg tro at du øker fortere i level. Lykke til! Endret 3. april 2006 av danno_O Lenke til kommentar
aril Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Solstikk på høyt nivå... Men som nevt; du er nok blitt vampyr ja! Kondolerer.. Det er kjipt i lengden, så skaff deg en kur... 5860261[/snapback] Jeg jobber med saken, men har en følelse av at dette blir vanskelig, og ta forferdelig lang tid. Bare det å finne ut hvor og hvordan jeg kunne få hjelp til å bli kvitt "sykdommen" (A Cure For Vampires), tok meg mange timer. Men nå er jeg altså i gang og har nettopp fått første oppdraget av hun dama i skogen. Jeg ønsker meg selv lykke til, jeg - det trenger jeg. Kanskje like greit å starte spillet helt på nytt igjen. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Solstikk på høyt nivå... Men som nevt; du er nok blitt vampyr ja! Kondolerer.. Det er kjipt i lengden, så skaff deg en kur... 5860261[/snapback] Jeg jobber med saken, men har en følelse av at dette blir vanskelig, og ta forferdelig lang tid. Bare det å finne ut hvor og hvordan jeg kunne få hjelp til å bli kvitt "sykdommen" (A Cure For Vampires), tok meg mange timer. Men nå er jeg altså i gang og har nettopp fått første oppdraget av hun dama i skogen. Jeg ønsker meg selv lykke til, jeg - det trenger jeg. Kanskje like greit å starte spillet helt på nytt igjen. Takk for all hjelp. 5864972[/snapback] Egentlig greit å gå gjennom dette. Du får gjort et par side quest og bli med thifes guild (bør nesten dte om du skal skaffe dirker som trenges til å skaffe gem's). Samt å bli med i mages guild også. Tar noen timer spilletid men tar ikke skade av det.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du får kjøpe pakker med 100 stk hos han duden i Burma som kjøper tyvegods! Edit: Damn, brukte jeg hele 2 minutter på å svare? 5853617[/snapback] Kunne du forklart nærmere hvor denne karen er? Lett rundt i hele Bruma nå og finner ingen som selger lockpicks. :/ Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 i stats "menyen" min er noen tall røde, bla speed, willpower og noe annet. hva kommer dette av?, har ingen magic items som gir minus til disse så skjønner ikke hvorfor de er røde...... 5858228[/snapback] Gå inn i hvilken som helst kirke eller kapell og bruk altaren. Da settes alle til fulle verdier. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) står også en utenfor imp.city. Der med hestestallen.. Gå nord langs bymuren et par hundremeter og det står en kar som du kan kjøpe av, han står der _altid_ 24/7.. (vel å merke så får du kun kjøpt om du er med i thifes guild). Om du finner et sted hvor det er litt goblins så kan du "jakte" på dem. Finner 1 lockpick på mange av dem. Nødutvei om du ikke er med i thifeguild og trenger et par dirker.. Endret 4. april 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå