Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Det kommer vel ikke til å virke med en kjøpt en siden de oftest bare virker på deg selv.  Du må nok lage en som blir brukt 'on target', hvis jeg ikke tar helt feil, ellers vil jo ikke stenen reagere.

6072144[/snapback]

det questet er vrient... load en eldre save?

 

rekkefølgen er fire, frost,damage magicka og restore magicka.. litt usikke på fire og frost!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor mange oblivion gates finnes det? først i kvatch, så utenfor skingrad, endelig ferdig med sistnevnte, snur meg 180 grader og går noen skritt før jeg kommer til en ny, er det virkelig så mange?

6079030[/snapback]

 

Tja, omtrent så mange ja.

 

 

Har glømt hva questet heter, men jeg skal hvertfall "be" til den Azura statuen. Har fått tak i glow dustet men når jeg trykker space ved statuen kommer det bare opp "nothing happens" eller noe sånt. Tips? :)

6079226[/snapback]

 

Du må be ved soloppgang eller solnedgang, hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
hvor mange oblivion gates finnes det? først i kvatch, så utenfor skingrad, endelig ferdig med sistnevnte, snur meg 180 grader og går noen skritt før jeg kommer til en ny, er det virkelig så mange?

6079030[/snapback]

var en som sa det var minst 50 gates. jeg tviler ikke. på slutten av main questet så var det gates overalt. flere ganger hadde jeg minst 2 i samme sysnfelt, og det var ikke inkludert de som sto ved byer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...