Islanbadsj Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ongar the World-Weary, du finner han i bruma i Ongar's Shack/Olav's Tap and Tack. Lenke til kommentar
.com Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har startet det quested med han spøkeles-watchmanen, og kommet meg til skipet hans, men hvordan tar jeg det siste spøkelset? det lilla i nederste deck Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Du må bare ta han med Enchanted Weapons eller Spells. Lenke til kommentar
.com Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har prøvd det, men han bruker no flamme-stråler på meg som jeg ikke får gjort no med Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei. Jeg lurer på hvorfor spellbreaker er dyrere enn escutcheon of chorrol, enda den ikke er bedre.. eller er den det? Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Eg har eit problem. Eg er på det oppdraget hvor du skal beskytte ein mann. Du skal få " a poison sword", eg fekk det, men problemet var at eg kom i fengsel og mista sverdet, no kan eg ikkje fullføre oppdraget. Noen ide om kva eg skal gjere? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei igjen. Jeg gjør et oppdrag for thieves guild hvor jeg skal få en ring fra countessen av cheydinhal. Problemet er bare at han chambermaiden jeg skal snakke med om den er død, og han fangen vil ikke ta imot lockpicks lengre. Noen som har forslag til hvordan å løse dette? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 har prøvd det, men han bruker no flamme-stråler på meg som jeg ikke får gjort no med 6055997[/snapback] sølv piler funker fett Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 En ting, hvordan kaster man fra seg våpen og ting uten å legge de i et skap elns, bare sånn slippe de på bakken? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hold inne shift og trykk på det du vil slippe Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen andre som har hatt problemer med det FG questet hvor man skal finne og drepe Azani Blackheart? Etter at jeg drepte han så får jeg beskjed fra Oreyn om å ta ringen som bevis, men han har ikke noen ring på seg... Får ikke fullført questet... Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen andre som har hatt problemer med det FG questet hvor man skal finne og drepe Azani Blackheart? Etter at jeg drepte han så får jeg beskjed fra Oreyn om å ta ringen som bevis, men han har ikke noen ring på seg... Får ikke fullført questet... 6068616[/snapback] har ikke jgort det, men se om du har pickpocket han før, eller kanskje den ligger rundt der? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nei, har ikke brukt pickpocket på han. Oreyn spør; "Have you pried the ring from the cowards corpse?", så den er nødt å vær på liket. Bug sier nå jeg... Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 skriv SQT i console og deretter skriv setstage "quest id" 100 hvis det er en bug ville jeg ha gjort det. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 noen som vet om en fortify magica spell for en med 70 i magica? trenger det til det følste MG questet hvor du skal drive research i en ayleid ruin.. kjøpte en slik en men har ikke nok magica :O Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 lag egen spell bar litt svakere da. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du vet mannen som står ved siden av stenen du skal trylle på? Ved siden av denne mannen er det ei kiste. I denne kista burde det være en slik spell sammen med resten av dem du trenger, med mindre du allerede har tatt dem. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hehe.. jeg tok dem men så tror jeg jeg klarte å kaste den og mista den Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det kommer vel ikke til å virke med en kjøpt en siden de oftest bare virker på deg selv. Du må nok lage en som blir brukt 'on target', hvis jeg ikke tar helt feil, ellers vil jo ikke stenen reagere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå