Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men finnes det ikke noen andre guilder enn disse?  har spilt gjennom både TG, DB og arenaen figthers guild hadde "dårlige" oppdrag. Mens mages guild har jeg ikke prøvd pga den beste spellen jeg har er restoration og fire ball

6025135[/snapback]

Mages Guild questene krever strengt tatt ikke mye magic skills. Du kan godt ta dem med sverdet i hånd... :cool:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Selv om man "løper" i Sneak-mode så øker vel sneak-skill'n like fort? Eller teller det ikke når man "løper" ?

6028846[/snapback]

 

Så lenge ingen ser deg/hører deg (men er i nærheten) skal den stige fortere når man løper, så vidt jeg vet...

Lenke til kommentar
Selv om man "løper" i Sneak-mode så øker vel sneak-skill'n like fort? Eller teller det ikke når man "løper" ?

6028846[/snapback]

 

Så lenge ingen ser deg/hører deg (men er i nærheten) skal den stige fortere når man løper, så vidt jeg vet...

6029342[/snapback]

 

Hvis man er midt i bushen da.. At man bruker "sneak-run" til å forflytte seg fra A til B ..vil den gå opp (fort) da? Eller MÅ det være noen i nærheten?

Lenke til kommentar
Selv om man "løper" i Sneak-mode så øker vel sneak-skill'n like fort? Eller teller det ikke når man "løper" ?

6028846[/snapback]

 

Så lenge ingen ser deg/hører deg (men er i nærheten) skal den stige fortere når man løper, så vidt jeg vet...

6029342[/snapback]

 

Hvis man er midt i bushen da.. At man bruker "sneak-run" til å forflytte seg fra A til B ..vil den gå opp (fort) da? Eller MÅ det være noen i nærheten?

6030281[/snapback]

 

Må være noen i nærheten ja, og "øyet"/"siktet" ditt må være mørkt, som i at ingen ser eller hører deg... Skal ikke nekte for at den øker hvis du gjør som du sier, men da vil det ta laaaang tid...

 

Har et tips for å øke Sneak fort, men advarer, øker voldsomt fort, og blir nesten kjedelig =)

 

 

Bryt deg inn i et hus på natta, finn en seng hvor noen sover... Og sneak-run vedsiden av ;) Funker også å snike seg bak en vakt på natta (de som står ved gates o.l.), og bare springe inn i veggen bak ham, eller eventuelt gate'n... Bare pass på at "øyet" er mørkt...

 

 

Endret av klomp1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg sliter litt med den siste fencen i Thieves Guild. Jeg må fence 1000 Gull.

Det som er merkelig er at når jeg skal snakke med han så sier han: You've made your choice... Now leave me alone.

Jeg får ikke solgt noe til han. Det går ikke å Bribe eller noe.

Det går ut av "snakkemodus" etter han har sagt det.

 

Hjelp noen? :hmm:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg sliter litt med den siste fencen i Thieves Guild. Jeg må fence 1000 Gull.

Det som er merkelig er at når jeg skal snakke med han så sier han: You've made your choice... Now leave me alone.

Jeg får ikke solgt noe til han. Det går ikke å Bribe eller noe.

Det går ut av "snakkemodus" etter han har sagt det.

 

Hjelp noen?  :hmm:

6035063[/snapback]

hva heter han?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg sliter litt med den siste fencen i Thieves Guild. Jeg må fence 1000 Gull.

Det som er merkelig er at når jeg skal snakke med han så sier han: You've made your choice... Now leave me alone.

Det er fordi du leverte sverdet til slottet og fikk Eschuteon of Chorrol. Ikke dårlig valg det.

 

Jeg har alltid brukt bare han første fencen (i Bruma). Han er bare Apprentice i Mercantile, så han gir bedre pris enn andre. Den eneste lille ulempen er at han har litt mindre med penger, men hvis målet er å fence 1000, kan ikke dette være et problem.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva "sanguine rose on target" og "corruption" gjør?

6036572[/snapback]

Sanguine Rose produserer en tilfeldig Daedra (jeg så Daedroth, Frost atronach og Fire Atronach da jeg testet den) som angriper først den som er target og senere alle som er i nærheten, inklusivt meg.

 

Corruption produserer en kopi av Target som angriper Target, så du får slåsskamp mellom tvillinger.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg sliter litt med den siste fencen i Thieves Guild. Jeg må fence 1000 Gull.

Det som er merkelig er at når jeg skal snakke med han så sier han: You've made your choice... Now leave me alone.

Det er fordi du leverte sverdet til slottet og fikk Eschuteon of Chorrol. Ikke dårlig valg det.

 

Jeg har alltid brukt bare han første fencen (i Bruma). Han er bare Apprentice i Mercantile, så han gir bedre pris enn andre. Den eneste lille ulempen er at han har litt mindre med penger, men hvis målet er å fence 1000, kan ikke dette være et problem.

6039654[/snapback]

Okei=) Dette må jeg teste.

Trodde ikke at det gikk an å bruke andre fencer enn han=)

Tusen Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...