Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Holder på med mainquestet, og er kommet til Mythic Dawn hulen, etter og ha fulgt the Path of Dawn (de fire bøkene). Litt inn i hulen sier en dame at jeg må gi fra meg alle tingene mine, og, naiv som jeg var, sa jeg ja. Så ble jeg ledet til lederen for kulten, og måtte stikke av med en bok. Så, mitt spørsmål er, er det umulig for meg å få tilbake tingene mine? Alt jeg har er en Mythic Dawn robe og en dolk.

 

Takker for svar!

6005126[/snapback]

Jeg valgte å drepe alle i den hulen, inkludert han jeg ga alle tingene mine til. Så jeg bare loota ham og fikk tilbake alle tingene mine på den måten. Jeg ble litt redd for at jeg ikke skulle få se alle de fine tingene mine igjen da han kisen sa jeg måtte gi fra meg alle tingene, men det ordnet seg med et par hugg med dolken.. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens!

 

Holder på med mainquestet, og er kommet til Mythic Dawn hulen, etter og ha fulgt the Path of Dawn (de fire bøkene). Litt inn i hulen sier en dame at jeg må gi fra meg alle tingene mine, og, naiv som jeg var, sa jeg ja. Så ble jeg ledet til lederen for kulten, og måtte stikke av med en bok. Så, mitt spørsmål er, er det umulig for meg å få tilbake tingene mine? Alt jeg har er en Mythic Dawn robe og en dolk.

 

Takker for svar!

6005126[/snapback]

 

drep alle, en eller annen har alt på seg.. (loot)

Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd bug som gjør at porten opp til Arenaen ikke åpner seg? Spillt Oblivion siden det kom ut og innstallerte på nytt i dag pga masse rot med mods osv, men nå som jeg har reinstallert spillet og bare lagt inn mods som jeg vet er kompatible med hverandre og spillet selv, virker ikke Arena lenger. Ikke med "new Game" eller gamle saven som jeg hadde over 80 timer på... vel.. den er jo nå borte i min fustrasjon slettet jeg den... jeg er så dum!  :wallbash:

6000086[/snapback]

Du får lov å kjempe på Arenaen kun mellom 9:00 og 21:00. Det er eneste ting jeg kommer på. OK, kanskje i tillegg det at du må få sagt til noen at du er "ready for the match". Men det er rene spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd bug som gjør at porten opp til Arenaen ikke åpner seg? Spillt Oblivion siden det kom ut og innstallerte på nytt i dag pga masse rot med mods osv, men nå som jeg har reinstallert spillet og bare lagt inn mods som jeg vet er kompatible med hverandre og spillet selv, virker ikke Arena lenger. Ikke med "new Game" eller gamle saven som jeg hadde over 80 timer på... vel.. den er jo nå borte i min fustrasjon slettet jeg den... jeg er så dum!  :wallbash:

6000086[/snapback]

Du får lov å kjempe på Arenaen kun mellom 9:00 og 21:00. Det er eneste ting jeg kommer på. OK, kanskje i tillegg det at du må få sagt til noen at du er "ready for the match". Men det er rene spekulasjoner.

6009070[/snapback]

 

Det har jeg vært fullt klar over siden starten av TES Arena... neida, men hvertfall vært klart over det i over 78 timer i spillet... av 80, men nå virker det ikke JBDJ

Lenke til kommentar
vel du må ha et item som gir den effekten til armors. og så må du bare klikke på den å velge item du vil enchante

6010821[/snapback]

tenker du å enchante med sigil stones? Jeg skal enchante armoren "the old way" på et enchantment altar. Men reflect kommer ikke opp på listen over tilgjengelige enchantements.

Lenke til kommentar

Skooma er et narkotiskstoff i Oblivion, men det fungerer på samme måte som andre potions, men har negative effekter og positive. Det finnes folk som er avhengig av skooma i cyradiil, men jeg vet ikke om man kan bli det selv om man drikker det mye

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor jeg kan finne Nightshade Leaves. Jeg skal bruke det til cure for vampirism, men jeg har bare funnet en, i The Gilded Carafe i Imperial City. Ingen av Mages Guild har det. :( Kan produkter komme tilbake til selgeren etterhvert?

6021403[/snapback]

 

Prøvd "The Main Ingredient" da? (I the market district) De har det meste... Men ikke så mange eksemplarer da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...