Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått noe beskjed fra alteret, men jeg har sett at jeg har ca 10 mer infame enn fame. Hvordan får jeg mer fame og mindre infame? Det har irritert meg lenge at jeg er upopulær 

 

Du få ekstremt mye fame av å kjempe i Arenaen, spesielt hvis du blir granchampion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fått noe beskjed fra alteret, men jeg har sett at jeg har ca 10 mer infame enn fame. Hvordan får jeg mer fame og mindre infame? Det har irritert meg lenge at jeg er upopulær 

 

Du få ekstremt mye fame av å kjempe i Arenaen, spesielt hvis du blir granchampion.

5998301[/snapback]

Jeg er Grand Champion :D Min fame er 60 og min infame er 64

 

Jeg holder på å stenge Oblivionportaler samt. gjør "snillquest" Så nå skal jeg bli snill :innocent:

 

Er det noen som vet helt sikkert om de såkalte nine divides kan frelse meg eller noe (få restora skillsene mine)?

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd bug som gjør at porten opp til Arenaen ikke åpner seg? Spillt Oblivion siden det kom ut og innstallerte på nytt i dag pga masse rot med mods osv, men nå som jeg har reinstallert spillet og bare lagt inn mods som jeg vet er kompatible med hverandre og spillet selv, virker ikke Arena lenger. Ikke med "new Game" eller gamle saven som jeg hadde over 80 timer på... vel.. den er jo nå borte i min fustrasjon slettet jeg den... jeg er så dum! :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med det lille questet i castle Chorol for hun countessen hvor jeg skal finne ut hvem som har stjålet maleriet. Så langt har jeg funnet ut at chanel har malegreier på rommet sitt, og maleriet i west tower.

6001045[/snapback]

Siste sporet er på teppet i spisesalen, som forøvrig er til høyre når du ser på tronstolen.

Lenke til kommentar
Hvordan får man ned Bountyen?

Har den på 2040 og ingen vil snakke med meg. Vaktane angriper meg heile tiden. Litt trist

6003742[/snapback]

1. Snakke med en Guard og gå i fengsel eller betale den

2. Snakk med Armand hvis du er i Thieves Guild. Da betaler du bare halve prisen.

Lenke til kommentar
Hvordan får man ned Bountyen?

Har den på 2040 og ingen vil snakke med meg. Vaktane angriper meg heile tiden. Litt trist

6003742[/snapback]

1. Snakke med en Guard og gå i fengsel eller betale den

2. Snakk med Armand hvis du er i Thieves Guild. Da betaler du bare halve prisen.

6004063[/snapback]

 

1. Han angriper meg, fordi eg er vampaire

2. Eg er ikkje med

 

Når eg går inni ein by, begynner guardene å springe etter meg :)

 

Trur eg må bli kvitt vampire curse

Endret av brd
Lenke til kommentar
Hvordan får man ned Bountyen?

Har den på 2040 og ingen vil snakke med meg. Vaktane angriper meg heile tiden. Litt trist

6003742[/snapback]

1. Snakke med en Guard og gå i fengsel eller betale den

2. Snakk med Armand hvis du er i Thieves Guild. Da betaler du bare halve prisen.

6004063[/snapback]

 

1. Han angriper meg, fordi eg er vampaire

2. Eg er ikkje med

 

Når eg går inni ein by, begynner guardene å springe etter meg :)

 

Trur eg må bli kvitt vampire curse

6004545[/snapback]

Du må yelde. Hold inn høyre museknapp og trykk space mens du ser på en av vaktene på nært hold. Da vil du få fram alternativene. Har du nok penger kan du betale, eller så kan du gå i fengsel.

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Holder på med mainquestet, og er kommet til Mythic Dawn hulen, etter og ha fulgt the Path of Dawn (de fire bøkene). Litt inn i hulen sier en dame at jeg må gi fra meg alle tingene mine, og, naiv som jeg var, sa jeg ja. Så ble jeg ledet til lederen for kulten, og måtte stikke av med en bok. Så, mitt spørsmål er, er det umulig for meg å få tilbake tingene mine? Alt jeg har er en Mythic Dawn robe og en dolk.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Hvordan får man ned Bountyen?

Har den på 2040 og ingen vil snakke med meg. Vaktane angriper meg heile tiden. Litt trist

6003742[/snapback]

1. Snakke med en Guard og gå i fengsel eller betale den

2. Snakk med Armand hvis du er i Thieves Guild. Da betaler du bare halve prisen.

6004063[/snapback]

 

1. Han angriper meg, fordi eg er vampaire

2. Eg er ikkje med

 

Når eg går inni ein by, begynner guardene å springe etter meg :)

 

Trur eg må bli kvitt vampire curse

6004545[/snapback]

Du må yelde. Hold inn høyre museknapp og trykk space mens du ser på en av vaktene på nært hold. Da vil du få fram alternativene. Har du nok penger kan du betale, eller så kan du gå i fengsel.

6005004[/snapback]

 

Problemet er at eg er vampyr og når eg yelder seier dei. " Vampire, back too the grave with you". Også begynner dei å hogge løs på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...