Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Kan bli ganske lei av å surre rundt i oblivion ja.

5986622[/snapback]

 

Er rimelig drit kjedelig i lengden ja... Men jeg må alikevel, bare for å få så mange sigil stones som mulig... Må jo være noen som er ekstremt kule =)

 

Character'n min er drit kjapp og spenstig, så jeg "jukser" meg alltid fram til hoved-tårnet uansett.. Hopper over lava'n og lignende... Sparer masse tid, og slipper alle hulene =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor kan jeg lære Chameleon-spellen? slik at jeg kan enchante armor med chameleon?

5989346[/snapback]

Jeg leste at hvis du har enchantet item på deg som har den effekten mens du bruker Altar of Spellmaking, kan du lage en vanlig spell fra den. Det betyr at hvis du har en ring som gir deg Chameleon (jeg har en, jeg tror jeg fikk den fra DB, men husker ikke), kan du lage spell som er svak nok for at du skal kunne bruke den. Eller kanskje kan du lage en enchantet item direkte med den effekten som er aktiv på deg akkurat nå. Det er ren spekulasjon, men jeg kommer til å teste den i kveld.

Lenke til kommentar
hvor kan jeg lære Chameleon-spellen? slik at jeg kan enchante armor med chameleon?

5989346[/snapback]

 

Den kan du kjøpe i bravil, tror du må ha minst 25/50 i illusion skill for kunne gjøre det. :)

5990078[/snapback]

 

hvordan får jeg 25/50 i illusion? hva er du du snakker om? :p

Lenke til kommentar

Mange som har spurt hvilken "selger" som har mest penger... Og tror ikke jeg har lest her at noen har funnet noen med mer enn 1500...

 

Kjøpte hvertfall Wizard Tower en dag her, og for å møblere tårnet, måtte jeg til the market district og til den sjappa nedi høyre-hjørne (sett fra at man fast-travler dit), og hun hadde 2000, regner med man ikke trenger Wizard Tower, for jeg har aldri vært i den sjappa... (Er 2 damer der, en av dem har 2000)

 

MEN, hun selger bare jalla ting - altså, kjøper bare jalla ting =)

Lenke til kommentar
Jeg har røde tall på noen av skillsene mine, eller ikke skillsene men intelligence, agility++ Det som er løsningen er vel å dra til nine divines? Men de sier at jeg er kriminell osv.. så det blir ingen salvation på meg

 

Noen som vet hvorfor?

5982264[/snapback]

 

Har du bounty? Hvis du har det må du kvitte deg med den først...kan kjøpe deg fri i thieves guild, eller hvis du blir "fanget" av guards.

 

 

Nei jeg har ikke bounty. Der virker som om alle de "røde skillsene" mine er dårligere nå enn før!

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar
Om du har mer infame enn fame, vil alteret gi beskjed om det.

Men det er vel ikke verre enn å kjøpe/lage en potion som tar Restore på skillet ditt, såvidt jeg husker. Var slik jeg fikset det. Spell går også ann.

5991186[/snapback]

Jeg har ikke fått noe beskjed fra alteret, men jeg har sett at jeg har ca 10 mer infame enn fame. Hvordan får jeg mer fame og mindre infame? Det har irritert meg lenge at jeg er upopulær :!:

Lenke til kommentar
Om du har mer infame enn fame, vil alteret gi beskjed om det.

Men det er vel ikke verre enn å kjøpe/lage en potion som tar Restore på skillet ditt, såvidt jeg husker. Var slik jeg fikset det. Spell går også ann.

5991186[/snapback]

Jeg har ikke fått noe beskjed fra alteret, men jeg har sett at jeg har ca 10 mer infame enn fame. Hvordan får jeg mer fame og mindre infame? Det har irritert meg lenge at jeg er upopulær :!:

5992072[/snapback]

Hallo? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...