Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke nødvendig å gå inn i flere enn de du må inn i gjennom main questet, tror bare det er den i Kvatch og en til muligens. :)

5972219[/snapback]

Ja apropo..

jeg holder på med "aid for bruma" og er mild skat drittlei av og stenge gates...

er det mulig og slippe dette? ;)

Lenke til kommentar
Jeg har røde tall på noen av skillsene mine, eller ikke skillsene men intelligence, agility++ Det som er løsningen er vel å dra til nine divines? Men de sier at jeg er kriminell osv.. så det blir ingen salvation på meg

Noen som vet hvorfor?

5982264[/snapback]

Har du bounty? Hvis du har det må du kvitte deg med den først...kan kjøpe deg fri i thieves guild, eller hvis du blir "fanget" av guards.

Hvor kan jeg få tak i azura's star egentlig?

5984927[/snapback]

Azura shrine...følg mainquest så får du den...

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få tak i azura's star egentlig?

5984927[/snapback]

Azura shrine...følg mainquest så får du den...

5985131[/snapback]

Jeg er ferdig med mainquest. Og jeg mener jeg hadde azuras star, men jeg har den ikke lengre. Tror jeg måtte gi den fra meg. Kan jeg få den igjen på noen måte?

Lenke til kommentar

Uffda...du gav den fra deg ja? Skulle funnet et annet artifact og gitt fra deg istedet. Azura star er vel et av de beste/mest hjelpsomme artifactene i spillet etter min mening. Tror ikke det er noen måte å få den tilbake på...på ærlig vis iallefall...

Tror det går med en kommando i console.

Lenke til kommentar
Uffda...du gav den fra deg ja? Skulle funnet et annet artifact og gitt fra deg istedet. Azura star er vel et av de beste/mest hjelpsomme artifactene i spillet etter min mening. Tror ikke det er noen måte å få den tilbake på...på ærlig vis iallefall...

Tror det går med en kommando i console.

5985277[/snapback]

Vil helst ungå console. Det var synd att jeg ga den ifra meg :no:

Men kunne jeg gitt ifra meg noen andre ting istede for azuras star?

Men skal huske på dette hvis jeg skal begynne på nytt.

Lenke til kommentar

Ja, du kunne gitt fra deg et anne daedric artifact. Det får du vel ved å oppsøke et annet daedric shrine og gjør det du blir bedt om der...

Jaja, du overlever vel uten..selv om det er kjekt å alltid ha fulladete våpen uten å alltid passe på at man har nok gems i inventory.

Lenke til kommentar
Noen som hvet om man må stenge alle Oblivion portaler i questet:

Aid for Bruma?

:cool:

5986405[/snapback]

Du trenger ikke å stenge alle. Men steng nok til att du har mange nok soldater til å overleve da du skal stenge den siste.

5986420[/snapback]

men har stengt en, men måjeg snakke med alle lederne og få nei før jeg kan fortsette?

Lenke til kommentar

Aid for Bruma?

5986405[/snapback]

Du trenger ikke å stenge alle. Men steng nok til att du har mange nok soldater til å overleve da du skal stenge den siste.

5986420[/snapback]

men har stengt en, men måjeg snakke med alle lederne og få nei før jeg kan fortsette?

5986440[/snapback]

Nei. Det trenger du ikke. Jeg tror du skal si ifra til noen i kirken i Bruma at du er klar.

Lenke til kommentar

Aid for Bruma?

5986405[/snapback]

5986420[/snapback]

5986440[/snapback]

Nei. Det trenger du ikke. Jeg tror du skal si ifra til noen i kirken i Bruma at du er klar.

5986568[/snapback]

OK, kjempetakk :thumbup:

for hjelpen!

nå slapp jeg 4 timer slitsom oblivion-vandring :D

Lenke til kommentar
Bare hyggelig. Kan bli ganske lei av å surre rundt i oblivion ja.

Edit: Ja, som TWFA sier, for all del, save før du sier att du er klar.

5986622[/snapback]

Ja det skal jeg huske.. går og spiller nå, oppdaterer dere senere ;)

Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke hente mere hjelp til Bruma, men de klarte seg fint selv.. Eneste teite var at statuen av meg så fant spillet ut at Buen min var det som skulle være på statuen, syntes shadowhunt, iron arrows og full daedric armor så litt teit ut... Brukte jo egentlig Umbra sverdet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...