Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Har bestemmt meg for å enchante armoren min, har klart full glass armor, utenom hjelm og har glass shield, men det jeg lurer på er, hva i all verden skal jeg enchante det med?

 

Er en slags marksman/thief/assasin, så jeg regner med at det blir agility eller marksmanship jeg skal buffe, men bør jeg gå for litt mer skade/skill

med bue, eller agility som gir meg pluss på marksman, security og sneak? Med agility blir jeg bedre til å dodge, stealthe, lockpicke og blir sjeldnere "staggered"? (Å bli staggered er å bli slått slik at du må vente ett sekund eller to før du kan angripe, faller litt bakover på en måte. :) )

 

Så hva skal jeg velge? Er veldig usikker...

 

Om det skulle ha noen hensikt er mine main skills:

Marksman

Illusion

Acrobatics

Blade

Light armor

Sneak

Security

5970690[/snapback]

 

Hvis du liker å snike deg rundt og bølle med bua, så kan du ta 5 forskjellige gjenstander og enchante 20% chameleon på hver gjenstand (blir 100%;)).

 

Men da må du ha tilgang til Arcane University og ha lært deg spell'n Chameleon.. Blir fort lei da, siden ingen ser deg, og kan'ke gjøre deg noe :p Så jeg bruker det når jeg vil trene Marksman ;) =)

5977832[/snapback]

 

Får samle til nytt glass sett tror jeg. :p Tar ett med marksman og ett med chameleon. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er noen will-o-the wisp rundt statuen, eller litt bortenfor. For å drepe de må du ha silver våpen, eller ett som er magisk. De dropper glow dust. :)

 

EDIT: Det chameleon opplegget var utrolig ubalansert, utsletta hele arcane universitetet, uten å få bounty engang. Kunne gå på folk uten at de merket noe. :p

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
EDIT: Det chameleon opplegget var utrolig ubalansert, utsletta hele arcane universitetet, uten å få bounty engang. Kunne gå på folk uten at de merket noe. :p

5978735[/snapback]

 

Vet :D Artig en liten stund hvertfall :p (og nydelig å gå igjennom Thieves Guild med :p )

Lenke til kommentar

Lurer på en ting.. Jeg har hentet Unicorn'n og har lyst til å bruke den som hest... Men hver gang jeg går av den, så går den sin vei...

Så da lastet jeg ned en mod som het så fint; "Horses Stay Put (No Wandering) v1.0 - stolen horses don't walk away when dismounted"

 

Men den hjelper ikke :( Er det fordi det er en Unicorn, så den går utenom? Noen som vet av en mod som kanskje virker på unicorns?

 

Edit: Sorry for dobbel-post... kløna litt...

Endret av klomp1
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med et mage guild quest. Husker ikke hva navnet på questet var, men det er der man skal kaste magi på på den stenen nede i grotten for å få den til å åpne en gang til en dør.

Lå en del scrolls i kistene før jeg kom til steinen, og renget med det var de jeg skulle bruke.

Steinen reagerer når jeg kaster fire, frost og damage magica.. Men hvilken er den siste spellen jeg skal bruke? Hvis jeg forstod det riktig så skulle jeg bruke increase magica/fortify magica. Problemet er at steinen reagerer jo selvfølgelig ikke når jeg kaster fortify magica på meg selv.. :p Og jeg har ikke noen spells som gjør at jeg kan kaste fortify magica på stenen, og nei, det lå ikke en slik scroll i kistene i grotten. :hmm:

Har lett litt rundt, men klarer ikke få tak i et spell hvor dette lar seg gjøre. Noen som vet hvor jeg får tak i et slikt spell?

Endret av stalker.
Lenke til kommentar

Nei, har ikke fått det spellet jeg! :cry: Det var rart, har bladd gjennom lista med 60 scrolls tre ganger nå og lett gjennom hele grotta på nytt men uten å finne det. (fant to weldkynd stones jeg hadde oversett da). Hmm...elevate magica..får dra rundt i Cyrodiil på leting etter noen som selger det da. :love:

Lenke til kommentar

Med battlemagen min fikk jeg det questet der til så lett som ingenting, men med thief personen min virket det ikke... Prøvde alle slags mulige kombinasjoner for å få åpent opp søylen, så tl slutt måtte jeg krype til korset å skrive inn dette i console:

 

 

setstage MG10Vahtacen 100

 

 

som gjør at du blir helt ferdig med questet.

 

EDIT: Du kan også legge til spellet inn i inventory ved hjelp av commandoen:

 

 

player.addspell 8874 mulig at du må lage ett mellomrom bakom 8874 og skrive 1 der. :)

 

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
Med battlemagen min fikk jeg det questet der til så lett som ingenting, men med thief personen min virket det ikke... Prøvde alle slags mulige kombinasjoner for å få åpent opp søylen, så tl slutt måtte jeg krype til korset å skrive inn dette i console:

 

 

setstage MG10Vahtacen 100

 

 

som gjør at du blir helt ferdig med questet.

 

EDIT: Du kan også legge til spellet inn i inventory ved hjelp av commandoen:

 

 

player.addspell 8874  mulig at du må lage ett mellomrom bakom 8874 og skrive 1 der. :)

 

5982218[/snapback]

 

Hmm..spiller thief jeg. :hrm: Får prøve å få tak i spellet på "lovlydig" vis først å se om det fungerer, men tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar

under et huleraid jeg gjorde for en god stund tilbake så kom jeg over en denger som aktiverte et quest.

 

det er en gul denger med litt magisk skade på. fant faktisk to av samme av en eller anne grunn.

 

men det jeg lurte på er: hvor er kjerringa til den avdøde eieren av klubba? det er ingen pil på kartet og alle de samtalene jeg har hatt med folk så langt har ikke fått meg nærmere ho dama.

 

btw, trenger kun info om hvor ho befinner seg, ingenting annet.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Jeg er på et quest der jeg skal utforske en båt. Inne i båten er det mange spøkelser. Jeg har kommet til ei dør der jeg trenger en nøkkel, men jeg finner ikke den J**** nøkkelen har lett i 1 og en halv time nå!

 

Noen vet hvor den er, sant?  :cry:

5982385[/snapback]

 

Et av spøkelsene har den ;) Mest sansynlig den nærmest døren...

Lenke til kommentar
Jeg er på et quest der jeg skal utforske en båt. Inne i båten er det mange spøkelser. Jeg har kommet til ei dør der jeg trenger en nøkkel, men jeg finner ikke den J**** nøkkelen har lett i 1 og en halv time nå!

 

Noen vet hvor den er, sant?  :cry:

5982385[/snapback]

 

Et av spøkelsene har den ;) Mest sansynlig den nærmest døren...

5982527[/snapback]

Jeg tenkte den tanken, men alle spøkelsene er borte, ligger ikke noe igjen på gulvet!

Lenke til kommentar
Jeg er på et quest der jeg skal utforske en båt. Inne i båten er det mange spøkelser. Jeg har kommet til ei dør der jeg trenger en nøkkel, men jeg finner ikke den J**** nøkkelen har lett i 1 og en halv time nå!

 

Noen vet hvor den er, sant?  :cry:

5982385[/snapback]

 

Er det den i Anvil? Skal du ikke få nøkkelen av dama på dekk?

Lenke til kommentar
Jeg er på et quest der jeg skal utforske en båt. Inne i båten er det mange spøkelser. Jeg har kommet til ei dør der jeg trenger en nøkkel, men jeg finner ikke den J**** nøkkelen har lett i 1 og en halv time nå!

 

Noen vet hvor den er, sant?  :cry:

5982385[/snapback]

 

Er det den i Anvil? Skal du ikke få nøkkelen av dama på dekk?

5982911[/snapback]

 

Jeg gikk ut i fra at det var den quest'n hvor man først måtte følge etter et spøkelse, som tidliger var en sailor... Så hvis det ikke er den, er det ikke rart du ikke finner no der jeg sa =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...