Spirre Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 jeg liker å enchante med resistance av forskjellige ting. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har vel egentlig mitt imperial armor sett til det, i tillegg har jeg to ringer som gir meg 55 på spell reflect og og noe annet sånt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ah deg om det. jeg gidder ikke bytte på utstyr hele tida for å få litt mer resistance akkurat der og da. jeg lager heller en best mulig alround armor og bruker det hele tida. btw, jeg har to ringer som gir reflect spell 35% og resist magic 50%. hver. (bruker bare en da. har plus 15 til blade og block på den andre) men jeg kjører fremdeles resistance til diverse på armoren. bare åsnn for å ha det. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kan du bare ha en enchant på armoren når du enchanter selv? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 så lenge du bare enchanter med et item som gir 1 bonus så skulle jeg tro det. og jeg vet ikke om det er noe som gir mere enn 1 enchant på samme item Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Når man f.eks. har en ring med 20 pts. spell resistance, betyr det at man unngår spells som skader mindre enn 20? Jeg må komme igang med enchanting snart jeg og, måtte droppe det siden jeg ikke var Journeyman Armorer, og ikke kunne reparere magiske ting selv. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har nå kjøpt og spilt dette sykt bra spillet på xbox 360 og fått min mage opp til lvl 3. Men er det bare meg eller er det bortkastet tid å stenge oblivion gates. Jeg har stengt 3 gates nå, men får mye mer penger/våpen/rewards av å gjøre quests enn av å bruke tiden min på oblivion gates. Virker nesten som det er bortkastet tid å gå inn i denne kjedelige verdenen. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er ikke nødvendig å gå inn i flere enn de du må inn i gjennom main questet, tror bare det er den i Kvatch og en til muligens. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg lurer på hva jeg skal med den ekstra store black soul gemen du får i det siste mages qustet jeg kan ikke gjøre noe spesielt med den...eller droppe den, men jeg har ikke noe ligende i active quest's som har noe med den og gjøre heller? Endret 23. april 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 hvordan fjerner jeg ting fra listen? får ikke rørt meg fordi jeg har så mye på meg Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Du holder inne shift mens du trykker på tingen.. opps kjehaako var litt for rask for meg gitt Endret 23. april 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg lurer på hva jeg skal med den ekstra store black soul gemen du får i det siste mages qustet jeg kan ikke gjøre noe spesielt med den...eller droppe den, men jeg har ikke noe ligende i active quest's som har noe med den og gjøre heller? 5972303[/snapback] Den skal brukes i det siste Mage Guild-oppdraget. Den gjør ikke noe aktivt, men beskytter visstnok mot noen av de magiske kreftene til Mannimarco. Uten den hadde du blitt til enn "Worm Thrall". Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ok...er litt rart at den ikke blir borte da, men siden den ikke veier noe så gjør det jo ingen ting.. takk Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det er ikke nødvendig å gå inn i flere enn de du må inn i gjennom main questet, tror bare det er den i Kvatch og en til muligens. 5972219[/snapback] Hvis du skal gjøre den questen som heter "help for Bruma" (fås fra Jauffre), må du stenge de som ligger nærmest byene, ellers nekter de å gi soldater for å hjelpe Bruma. Er du heldig nok, kan du klare deg uten mye ekstra hjelp, men det kan hende at Martin dør (tror jeg). Og det er noe man ønsker å unngå. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det er fint å lukke alle Oblivion-portene uttafor hver by i sammenheng med questet "Aid for Bruma", ja. Prat med lederne i hver by før og etter du lukker portalene. Famen din går opp, og alle i byen vil prate om deg som sin store helt. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har bestemmt meg for å enchante armoren min, har klart full glass armor, utenom hjelm og har glass shield, men det jeg lurer på er, hva i all verden skal jeg enchante det med? Er en slags marksman/thief/assasin, så jeg regner med at det blir agility eller marksmanship jeg skal buffe, men bør jeg gå for litt mer skade/skill med bue, eller agility som gir meg pluss på marksman, security og sneak? Med agility blir jeg bedre til å dodge, stealthe, lockpicke og blir sjeldnere "staggered"? (Å bli staggered er å bli slått slik at du må vente ett sekund eller to før du kan angripe, faller litt bakover på en måte. ) Så hva skal jeg velge? Er veldig usikker... Om det skulle ha noen hensikt er mine main skills: Marksman Illusion Acrobatics Blade Light armor Sneak Security 5970690[/snapback] Hvis du liker å snike deg rundt og bølle med bua, så kan du ta 5 forskjellige gjenstander og enchante 20% chameleon på hver gjenstand (blir 100%). Men da må du ha tilgang til Arcane University og ha lært deg spell'n Chameleon.. Blir fort lei da, siden ingen ser deg, og kan'ke gjøre deg noe Så jeg bruker det når jeg vil trene Marksman =) Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Okey...jeg kommer med et veldig dumt spørsmål, men hvordan enchanter man uten de signil steinene en får i OB-gates?? Jeg har sett på skills, men det er ingen skill for enchant, så jeg trodde ikke det gikk an å enchante utenom de steinene, men nå leser jeg her at mange driver å enchanter Hvor? Hvordan? Takk for å svare på mitt noob spørsmål Er i lvl 25 nå Full Deadric Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det er to steder Enchanting kan gjøres. 1. Inne i Arcane University, på ett av kontorene finner du Altar of Enchanting. Du velger soul, item og effekt. Do må være full medlem i Mages for å komme deg gjennom porten. 2. Annet sted er Arch-Mages private quarters. Det er "ulovlig" å oppholde seg der før du har blitt Arch-Mage (noe jeg er), men jeg regner med at du KAN snike inn og tyvenchante der. En av Thieves quests skjer i det rommet, så det er tilgjengelig for alle, men jeg vet ikke om altaren kommer til å virke for alle. Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det er to steder Enchanting kan gjøres.1. Inne i Arcane University, på ett av kontorene finner du Altar of Enchanting. Du velger soul, item og effekt. Do må være full medlem i Mages for å komme deg gjennom porten. 2. Annet sted er Arch-Mages private quarters. Det er "ulovlig" å oppholde seg der før du har blitt Arch-Mage (noe jeg er), men jeg regner med at du KAN snike inn og tyvenchante der. En av Thieves quests skjer i det rommet, så det er tilgjengelig for alle, men jeg vet ikke om altaren kommer til å virke for alle. 5978207[/snapback] Thx =) Er ikke så mye mage, kanskje derfor jeg ikke har sett så mye til enchanting Joine MageGuild... ja, kanskje eg skal gidde det Har Restoration i Major skills så ^^ Class: Paladin (custom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå