morgf33 Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Heisann, Jeg har spilt i 50 timer nå, men jeg har ennå ikke sett no elven armor. Når er det jeg møter folk med elven armor? (Den gull armor'n) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=560122 Lenke til kommentar
morgf33 Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=560122 5944602[/snapback] Takk funker bra det der Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Noen som vet hvor Cure for Vampirism-questet starter? 5858031[/snapback] Du må bare spørre en eller annen, gå til det bibloteket i imperial city... der startet jeg min 5858067[/snapback] Eller Kirka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Vet ikke hvor lite dette spørsmålet er, men here goes: Hva er egentlig makslevel? Jeg tror lvl kontra skills er helt bugga opp hos meg. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Vet ikke hvor lite dette spørsmålet er, men here goes: Hva er egentlig makslevel? Jeg tror lvl kontra skills er helt bugga opp hos meg. 5948832[/snapback] Hvis jeg ikke tar feil nå,så er max lvl 60. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Går det ann å lage en trylleformel som summoner en skapning, tar soultrap på det også dreper det? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Går det ann å lage en trylleformel som summoner en skapning, tar soultrap på det også dreper det? Ja, det funker så vidt jeg vet Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Vet ikke hvor lite dette spørsmålet er, men here goes: Hva er egentlig makslevel? Jeg tror lvl kontra skills er helt bugga opp hos meg. 5948832[/snapback] Hvis jeg ikke tar feil nå,så er max lvl 60. 5948959[/snapback] jeg tok cheat engang, 255 gikk vertfall Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Vet ikke hvor lite dette spørsmålet er, men here goes: Hva er egentlig makslevel? Jeg tror lvl kontra skills er helt bugga opp hos meg. 5948832[/snapback] Hvis jeg ikke tar feil nå,så er max lvl 60. 5948959[/snapback] jeg tok cheat engang, 255 gikk vertfall 5949168[/snapback] Men ikke med hederlig spill. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Går det ann å lage en trylleformel som summoner en skapning, tar soultrap på det også dreper det? Ja, det funker så vidt jeg vet 5949126[/snapback] Hvordan bør man lage en slik spell? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Hei Jeg lurer på om noen kan ta seg tid til å fortelle hvor jeg kan få tak i bearpelts. Trenger 20 stykker for å få komme inn i Fighters Guild igjen. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det, og hvor det finnes mange bjørner? Takk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei Jeg lurer på om noen kan ta seg tid til å fortelle hvor jeg kan få tak i bearpelts. Trenger 20 stykker for å få komme inn i Fighters Guild igjen. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det, og hvor det finnes mange bjørner? Takk 5949463[/snapback] er det det du må gjøre når du blir heve ut? ble heve ut jeg og....hadde vist stjålet har bare ikke godde å gjøre noe med det ennå Endret 19. april 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 jeg bare kjøpte 5 og 5 hos forskjellige merchants. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Er kastet ut av både Mages og Thieves guild, og nå må jeg ha 20 Redwort Flowers og 20 Dragons Tongue for å komme inn i Mages igjen. Noen som vet om noen bra steder man kan finne nettopp disse plantene, og er det noen som vet om noen steder der man får kjøpt planter? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Er kastet ut av både Mages og Thieves guild, og nå må jeg ha 20 Redwort Flowers og 20 Dragons Tongue for å komme inn i Mages igjen. Noen som vet om noen bra steder man kan finne nettopp disse plantene, og er det noen som vet om noen steder der man får kjøpt planter? 5950110[/snapback] Kan du ikke se på Market District i Imperial City. På Gilded Carafe eller noe også på The Main Ingredient ( er nok feil stavet ja...) Hvis ikke må du ut på tur i naturen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 ARG! fått azuras star nå, men når jeg dreper et menneske står det at jeg ikke har noen stor nok soul gem jeg får jo ikke til å enchante superduper sverdet mitt hvis ikke jeg får en stor nok soul hvor dan kan jeg skaffe stor nok soul? en ting til: hvor dan kan jeg enforce flere skills når jeg enchanter? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Du må bruke Dark Soul Gem for å "fange" en menneskesjel. Det ligger en beskrivelse på hvordan du gjør det et sted her, så det i går. Grunnleggende: Grand Soul Gem->Necromancer alter en spesiell natt i uken->Kaste soul trap->Dark Soul Gem. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Hvordan bør man lage en slik spell? jeg er ikke sikker på hvordan du lager det, men du får vel kjøpt den Magesguilden som satser på Mysticism-spells. Ellers kan du jo finne Umbrasverdet i en Ruin(?) som heter Vindasel(?) Sørøst for imperial-city, Den har soultrap enchanted. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Hvordan bør man lage en slik spell? jeg er ikke sikker på hvordan du lager det, men du får vel kjøpt den Magesguilden som satser på Mysticism-spells. Ellers kan du jo finne Umbrasverdet i en Ruin(?) som heter Vindasel(?) Sørøst for imperial-city, Den har soultrap enchanted. 5950850[/snapback] Jeg mener å lage en selv, en spell som summoner et dyr, soultraper det og så dreper det alt i en spell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå