bjarne88 Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Det andre oppdraget man får på Arcane University,trenger man fire spells for å få ned der der trappen(?), hvilke kan man bruke her? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Det andre oppdraget man får på Arcane University,trenger man fire spells for å få ned der der trappen(?), hvilke kan man bruke her? 5924214[/snapback] Er akkurat ferdig med det.. Det ligger to spells (skader/fikser magicka spellz) I kista ved han mannen. Fire og frost må du skaffe i en Mage's Guild Hall. Jeg brukte "Weak fire"-ette eller annet og "Snowball". Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Main quest: når e har gitt/visst ho tare-meena (elns) de fire "commentaries" så har jeg fått i oppdrag å studere de? må jeg faktisk lese gjennom de? har bladd fort gjennom alle fire da, men skjedde ingenting da har foresten 2 copier av 1,2 og 3 har det noe å si? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Har ett spørsmål: Hvordan skal man egentlig dra lik? Har aldri fått noe bruk for det, men nå har jeg kommet til en situasjon hvor det hadde hjulpet veldig at vaktene ikke sett liket. Når jeg trykker på Z, evt holder knappen inne er alt jeg greier å gjøre er å "nappe" litt i liket. Med en gang jeg prøver å dra det bortover mister jeg taket. Anyone? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Finnes en mod som gjør at det er mye lettere. Men finnes det en plass du kan kjøpe daedra heart fra? Er ferdig med main-quest, og har ingen igjen... Endret 17. april 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Har sett det hos noen "forhandlere", tror det var en butikk i Market District. Forøvrig vil jeg tro det enkleste er å drepe noen Deadra i Oblivion, men du visste du vel? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Visste nok det. Men så var det det med å være ferdig med main quest. Men jeg skal sjekke, takk for tipset. EDIT: Fant det i en alchemy butikk der. Endret 17. april 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Er det noen som åpner låste dører manuelt? Hittil har jeg bare brukt auto attempt på alle dører over "very easy". Er det andre måter å styre lockpicken enn med musen? Hadde vært mye lettere med piltastene feks. 5854770[/snapback] Jeg åpner dem alltid manuelt, siden en Very hard lock faktisk ikke er så vanskelig med littt rneing, selv med 1 i Security... Anbefaler også å gjøre Shrine of Nocturnal quest, gir deg noe sykt digg om du liker lockpicking lvl 10 required... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Main quest: når e har gitt/visst ho tare-meena (elns) de fire "commentaries" så har jeg fått i oppdrag å studere de? må jeg faktisk lese gjennom de? har bladd fort gjennom alle fire da, men skjedde ingenting da har foresten 2 copier av 1,2 og 3 har det noe å si? 5932834[/snapback] har litt flere spm: kommet til cloud top hvor jeg skal "shocke" en sånn piller (del av mages guild quest), men når jeg bruker spark (noe shock greier) så skjer det ingenting og de oblivion gates som bare popper opp over alt: må jeg gå inn i vær og en å ødelegge? eller skal jeg bare holde meg til main quest? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Nå er jeg i lvl 7. Jeg er grand champion i Arena og Guardian i Fighters Guild. Jeg lurer på hvordan jeg kan få tak i no bra armor? Er en Kriger, custom class. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Hvordan skifter jeg major-skilles, igjen? Jeg så det i en tråd her for litt siden, men jeg klarer ikke å finne det igjen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Hvordan skifter jeg major-skilles, igjen? Jeg så det i en tråd her for litt siden, men jeg klarer ikke å finne det igjen. 5935624[/snapback] Det går bare ann i begynelsen av spillet, vist ikke det er noe annet data juks greier da. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Det var egentlig juks jeg snakket om, men jeg kan vel godt starte om igjen.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Hvordan kan jeg få rent rulleblad? hadde meg et uhell med c-knappen og en vakt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har blitt listener, er jeg ferdig med dark broderhood da? dritt gør og passe på og snakke med den statuen.. Lenke til kommentar
morgf33 Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Du får kjøpe pakker med 100 stk hos han duden i Burma som kjøper tyvegods! Edit: Damn, brukte jeg hele 2 minutter på å svare? 5853617[/snapback] Kunne du forklart nærmere hvor denne karen er? Lett rundt i hele Bruma nå og finner ingen som selger lockpicks. :/ 5865705[/snapback] Du finner en smithy i anvil castle , da går du inn i anvil castle og til høyre inn døra til smuthy. Han er i thieves guild og selfger 100 lockpicks Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 for å bytte mainskill skriv i konsollen: Showskillmenu prøv også å skrive showclassmenu. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 hvilken soul gem er best? trenger en super duper en for å enchante et våpen....og når man enchanter et våpen, hvordan kan man få det til å enforce mer en 1 skill(acrobat, light armor osv)? ville vært takknemelig for svar Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 De beste soul gem'ene er Grand soul gem, Black soul gem og Azuras star. Alle disse har vel maks 1600 i charge. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 De beste soul gem'ene er Grand soul gem, Black soul gem og Azuras star. Alle disse har vel maks 1600 i charge. 5937013[/snapback] er det noen grense for vilket lvl man må være i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå