j8rn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei! Bruker en Samsung D600 på Tele2s nett (Champion). Jeg opplever GPRS-signalene som som veldig ustabile. Daglig får jeg ikke koplet meg opp visse tidspunkt. Jeg har ringt maaaange ganger, men det finnes få fornuftige svar. Den siste gangen hjalp han på Support meg med å installere ny profil (i motsetning til tidligere der jeg kjørte veiviser på nettet), da har det funket litt bedre. Java-programmet til Norsk Tipping funker aldri nå, ellers får jeg bruke Opera, Wap mm dersom jeg prøver et par ganger. Nevnte program funket fint i januar/ februar, ikke siden. Er det noen andre som opplever det samme? Eller er det telefonen jeg må sjekke? Jørn Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hvis du tar en titt på Tele2 sine driftsmeldinger så ser du at det har vært problemer med gprs hos dem nå i mars, og det kan jo hende problemet ikke er helt løst enda!? Og går du tilbake i tid så hadde de problemer med gprs i slutten av februar også.. Endret 2. april 2006 av escobar Lenke til kommentar
j8rn Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 De hadde en skikkelig feil 23. februar. Siden det har min telefon være svært uregelmessig. Når jeg ringer (4-5 samtaler) sier de bare at alt er i orden (etter å ha sjekket selvsagt). Men det stemmer at det er litt feil, men det er jo så korte intervaller. Jørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå