-Bassaddict- Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) pcen min har en lang historie bak seg, det begynte med en billig siemens fujitsu 4000kr pc fra lefdal som egentlig skulle brukes som surfepc, etter en stund kjøpte jeg et 9800pro til den, men det satt en celeron i den, så den var fortsatt ubrukelig til spill, da bestemte jeg meg for å kjøpe hk og amd64 athlon, det nye hovedkortet passa ikke i det crappy kabinettet så jeg måtte bruke en ramme fra et min-atx som delene bare hang i, gikk på skolen og hadde nesten ikke penger, så det ble kjøpt en og en del over tid, til slutt kjøpte jeg et crappy stålkabinett til 400kr å ha alt i, nå var jeg så lei løsninger hvor viftene står på røykpakker og ledningene er surra sammen og risikerer kortslutning når osm helst, at jeg bestilte lian li pc7scand og litt annet snacks. nå hadde jeg sleeva ca halvparten av kablene mens det satt i billigkabinettet, men denne gangen gikk jeg all the way, ekke EN ledning eller kabel som ikke er sleeva i hele pcen, sleeva tilogmed inverterne til lysa. er igjen en del småting som må fikses, bedre plassering av lysa, samt borre 4 hull til brytere foran. 400kroners kabbiset, ENDELIG flytta ut fra sånn ser det ihvertfall ut foreløpig, noen av bildene er med uvlys og noen uten. jeg ville egentlig ha den så clean som mulig med færrest mulig kabler og gjerne sleeva en hel haug kabler i samme sleeve, men av praktiske årsaker lar jeg heller en og en kabel være så det blir lett å bygge på pcen/gjøre endringer senere, funksjonalitet er viktig for denne modden også, alt i frontpanelet f.eks fungerer. og ja, jeg sitter i sofaen neste ting som skal skaffes er en svart lcd-skjerm jeg kjøper av en kompis om en uke, og high-end vannkjøling i samme stil. nytt bilde Endret 3. april 2006 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det der så rimelig kult ut. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Über bra! Men hva er den lille klumpen der det stikker ut to ledninger fra..? Andre bilde fra toppen. Can't wait to see more! Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 takk for kommentarer det er en av inverterne til lysa, sleeva begge to. kommer med en ordentlig bildeserie tatt med kamera, og ikke en svett k750i når det er ferdig Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) ops dobbelpost Endret 3. april 2006 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 tenkte jeg skulle slenge på hvilken hardware jeg har, to 512brikker med OCZ minne, Powercolor X850XTPE 256mb ult.ed Asus K8N s754 AMD64athlon 3000+ 1*250gb Maxtor sata 1*300gb Maxtor sata Aspire 520w psu 2*120mm vifte, en nede foran og en oppe bak 4*uv lys to 10cm og to 30, to blå led-limpistolammo-lysrør som fulgte med i Redline ac ryan kabel sleeves nexus 4 kanals trinnløs viftestyring snart kommer: blackview 19"lcd en svart slot-in dvd brenner litt senere: high-end vannkjøling edit: og siden "this thread is worthless without pics" legger jeg til et bilde til, i første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå