lolmenot123 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har en prosjektoppgave på skolen som går ut på å skrive om hva folk mangler. Hvordan tenker menneskene. Jeg ber deg tenke ekstra nøye om, og gi meg en ny ting å sette under pennen Hva mangler du? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har en prosjektoppgave på skolen som går ut på å skrive om hva folk mangler. Hvordan tenker menneskene. Jeg ber deg tenke ekstra nøye om, og gi meg en ny ting å sette under pennen Hva mangler du? 5853393[/snapback] En skadefri kropp.. Og mangler vel mål i livet Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bil dame lappen på bil penger Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Et liv....og tid selfølgelig. Kan aldri få nok av tid *mumle* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 En god jobb den dagen jeg blir stor. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Penger. Bil lappen Godt syn Bil Jobb Det jeg kommer på slik i farta Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 bedre PC spesifikasjoner som takler dagens spill, ikkje DOS spill, som min maskin gjør. hehe.. (spesifikasjoner i profil, og dere skjønner fort at eg vil ha nytt) men men, får fast jobb til neste år. (etter sommeren) da blir de Tømrer lærling, og ca 160 000kr i Året Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 SLI HK og ett GTX til :/ ellers mangler jeg ett prosjekt til onsdag etter påsken.. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Søvn. Og kanskje en deltidsjobb. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Mangler Fritid og søvn. Alt for mye skole, lekser og prøver. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kjærlighet og gymtimer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ettersom det har kommet en del spill ut som jeg virkelig vil spille, mangler jeg desverre det jeg aldri får nok av, tid. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg mangler penger, hovedsaklig kun det. Men klarer meg jo, helt greit liksom. Sånn har klær liksom :!: Men tenker til små ting, som kino og kos. Aldri NOK penger, men sånn er det vel for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå