kenny28 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Selges denne mobilen ? Er noen erfaringer/reviews på denne telefonen ? Tror jeg kjøpe en til kona .) Endret 2. april 2006 av kenny28 Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) https://prisguiden.no/product.php?product_id=34083 Der finner du også en link til amobils test av telefonen. Om jeg vil anbefale deg å kjøpe en til din kone eller ei kommer helt an på hva hun skal bruke telefonen til og om hun er bevandret på mobilfronten eller ikke. Det er en bra telefon til ukresne førstegangsbrukere eller lignende, men er hun vant til telefoner med bedre skjerm og byggekvalitet vil nok denne falle litt igjennom. Jeg solgte min etter kun 3 dager da skjermen ble alt for dårlig for mitt bruk. Den har derimot et veldig fint design, gode taster og et lettforståelig brukergrensesnitt. Håper dette var til litt hjelp Edit: Denne burde vel kanskje ha vært postet i/ flyttet til "Hjelp, skal ha ny telefon!". Endret 2. april 2006 av Siljemaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå