Dahl Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei og hopp (og litt hepp fra Ueland)! Vi er stolte av å presentere Ikkepedia - den politisk ukorrekte ikke-informasjonsversjonen av Wikipedia, der alle kan skrive om alt, så lenge det er morsomt. Vi har fulgt en modell etter det engelskspråklige Uncyclopedia, og har store forhåpninger. Problemet er bare at vi trenger hjelp. Vi klarer ikke å lage en morsom siden uten hjelp fra dere. I dag er vi en liten håndfull personer som bidrar til Ikkepedia, alle her fra forumet. Ueland bidrar med hosting av tjeneste, og tar seg av alt det tekniske (han liker seg best med servere, den gutten). Vi som til nå har bidratt med artikler er Ueland, meg, smårips_eier (modenfruktlamegplukke på Ikkepedia), Fredrikrb, SteffyBoy (Stefan) og The Strategy-player (TSP). Se siden selv på Ikkepedia.net, og hjelp gjerne til. Vi klarer rett og slett ikke å lage norges morsomste, og eneste, parodi på Wikipedia uten dere! Hvis du ønsker å bidra, så er det bare å registrere seg, lese denne artikkelen, og begynne å skrive. Er det noe du lurer på, så er det bare å legge meg til på MSN. Adressen finner du i profilen min her på forumet. Endret 2. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Haha faktisk tøft gjort. Skal bidra jeg! (L) Edit: Når skal jeg egentlig lære at MSN-tegn ikke funker i Invision? (A) Endret 2. april 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Spennende prosjekt. Jeg hjelper gjerne til om jeg skulle komme på noe morsomt! Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 skaff dere et liv a. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 skaff dere et liv a. 5853557[/snapback] Det er alltid så søtt når fjortiser kommer innom og kommer med slike kommentarer. Takk, det varmer våre hjerter. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg kan bidra jeg! Hoho! Morsomt! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Count me inn, når tentamen helvete (og eksamen helvete) er over skal jeg spamme dere ned med artikler Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 skaff dere et liv a. 5853557[/snapback] Det er alltid så søtt når fjortiser kommer innom og kommer med slike kommentarer. Takk, det varmer våre hjerter. 5853582[/snapback] Åh mai Gad i LUV the map de_dust. 5855687[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg vil være med. Og jeg har masse humor, tro det eller ei. Edit: da har jeg registrert meg, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal skrive artikler? Endret 2. april 2006 av warpig Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fantastisk tiltak! Bidrag fra meg kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 tror jeg er litt mere uviten, finner jo ikke ut hvordan jeg skriver en artikkel.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 skaff dere et liv a. 5853557[/snapback] Dette er ganske drøyt å si, siden din hele og fulle hensikt på dette forumet et å snakke dritt om NGT. Flott prosjekt, jeg er med... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 hehe, dette ser bra ut med en gang jeg kommer på noe å legge til skal jeg gjøre det Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skrev en liten artikker om vårt kjære landsmål: Spynorsk Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skrev en liten artikker om vårt kjære landsmål:Spynorsk 5857501[/snapback] Jeg håper alt det som stod der var sarkasme, vis ikke så kjenner jeg noen nydelige "bygdetullinger og bondetamper", som gjerne vil møte deg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) tror jeg er litt mere uviten, finner jo ikke ut hvordan jeg skriver en artikkel.. 5857186[/snapback] http://www.ikkepedia.net/index.php?title=TITTEL_PÅ_SIDEN ^^ Endret 3. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 si meg en ting her. Nå har jeg skrevet langt og mye som hvertfall jeg synes var artig om chuck norris og roundhouse kick...så kommer det fram slik at det er søppel å vil bli fjernet? hva er nå det for noe? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vi så gjennom artikkelen, tok en avstemning og samtlige var enig i at den burde fjernes. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vi så gjennom artikkelen, tok en avstemning og samtlige var enig i at den burde fjernes. 5863138[/snapback] ok...greit nok:P men den med roundhouse kick er der fortsatt :D håper den blir lenger....for den hadde jeg jobbet litt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå