AndersT2 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fraps er bra för å se hvor mange FPS man ligger på under spilling. Men finnes det noe lignende program som gjør at man kan se tempen på CPU og GPU på samme måte. Har ett varme problem på mine skjermkort, og noe slikt ville ha hjulpet mye. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du kan prøve ATi Tray Tool. Der får du med FPS visning og program til å loggføre alle tempraturer, fps, volt osv osv... link Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Men funker dem med Nvidia kort da? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei kun til ATI. Du kan se temp i driverene til nVidia fra GeForce 5 og oppover. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Det vet jeg. Men jeg vil ha mulighet til å se tempen mens spillene kjører, uten å måtte bruke Alt+Tab Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har Everest, men den siste gratis versjonen. Men den kan ikke vise samtidig som spillet på går, slik at jeg ser tempen inne i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå