- Cre8or - Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har sett på 2 forskjellige brikker fra OCZ; (begge pc3200) - OCZ 2048MB Dual Channel Platinum m/Enhanced Latency (CL 2-3-2-5) - OCZ 2048MB EL DDR Dual Gold GX XTC (2-3-3-8) Det står på ocztechnology.com at "gold" brikkene er rettet mot spillere, men timings er jo lavere på "platinum" Hvilke av dem er best..? skal brukes til å spille.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skal du ikke overklokke, så er brikkene med 2-3-2-5 timings så klart best. Skal du overklokke anbefaler jeg deg OCZ PC4000 EB isteden for noen av de du har satt opp. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Skal du ikke overklokke, så er brikkene med 2-3-2-5 timings så klart best. Skal du overklokke anbefaler jeg deg OCZ PC4000 EB isteden for noen av de du har satt opp. 5853135[/snapback] Skal ikke overklokke så da blir det "platinum" brikkene.. En annen ting er et jeg har klokka cpu'n med de ram brikkene jeg har nå, med lavere timings.. Vil da cpu'n bli stabil med "platinum" brikkene da..? (se signatur..) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skal du ikke overklokke, så er brikkene med 2-3-2-5 timings så klart best. Skal du overklokke anbefaler jeg deg OCZ PC4000 EB isteden for noen av de du har satt opp. 5853135[/snapback] Skal ikke overklokke så da blir det "platinum" brikkene.. En annen ting er et jeg har klokka cpu'n med de ram brikkene jeg har nå, med lavere timings.. Vil da cpu'n bli stabil med "platinum" brikkene da..? (se signatur..) 5853170[/snapback] Du skal ikke overklokke...men samtidig har du det... Lønner seg å kjøre RAM brikkene 1:1. Altså samme hastighet som du har FSB/HTT på. OCZ PC4000 EB er da å anbefale som jeg sa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå