hdanielsen64 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei! Har fått høre av noen av man må ha to langkjøringer, stemmer dette? Hva er kravet om timeantall for dette? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du må ha en landeveiskjøring alla 5 timer og en kartkjøring alla 3 timer, noen kaller dette to landeveiskjøringer. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Som oftest blir det kalt lankjøring og bykjøring. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Bykjøring var ialelfall ikke noe krav når jeg tok lappen for 1 år siden.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du må ha en landeveiskjøring alla 5 timer og en kartkjøring alla 3 timer, noen kaller dette to landeveiskjøringer. 5853115[/snapback] Kartkjøring? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Landeveiskjøring ala 5 timer? Så mye? Lenke til kommentar
tropic Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 kartkjøring?? 3 høyre, 2 venstre.. rett fram.. osv.. hehe.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ni, er sånn rally sti 2 over krøn Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har sikkert kommet noe nytt nå, men da jeg tok lappen var det landeveiskjøring og forbikjøring som var to seperate deler på papiret. Begge disse ble tatt på én tur på ca 4-5 timer. Vi kjørte først sammen med en annen skolebil og øvet på forbikjøring. Da vi hadde kjørt et par timer kjørte vi tilbake hver for oss og tok langkjøring. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sånn var det når jeg tok den for 8 måneder siden også Rart de skal endre så mye på reglene, det vil jo si at vi blir stemplet som "dårligere" sjåfører Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sånn var det når jeg tok den for 8 måneder siden også Rart de skal endre så mye på reglene, det vil jo si at vi blir stemplet som "dårligere" sjåfører 5870120[/snapback] Vi som kjørte opp for noen år siden var mye flinkere, så vi trengte ikke så mye opplæring. Dagens 18 åringer har for mye dårlig innflytelse fra NFS-spillene, så dere trenger mer kjøring for å luke det bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå