Gå til innhold

COOP sin nye bærbare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som et bra tilbud, men lurer litt på batterilevetid og vekt.

5853425[/snapback]

Dette er nok ikke en maskin du kjøper for batterilevetiden. Gode batterier er dyre, så det er det første stedet det fires når produsentene skal presse prisene ned. Tror ikke vi trenger å se spesifikasjonene på batteriet engang for å gå ut i fra det.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor ikke dette er noe godt kjøp? Prosessoren er god, harddisken er stor, det er plenty av ram, skjermkortet duger, oppløsninga på skjermen er passe høy. Eneste mangel som jeg kan se er at vi ikke får vite noe om batteri og vekt! Pci-e skjermkort kan vel og byttes ut? eller??

Lenke til kommentar

Jeg ble positivt overrasket av den annonsen til Coop, er faktisk ganske godt skrevet! Gir god informasjon om pcen og blander ikke sammen begreper(unntatt skjermkortet). Kan ikke si at de større kjedene klarer det samme...

Når det er sagt, tror jeg du vil finne bedre alternativer der ute i jungelen om du ønsker å spille WoW, o.l. Men ja, du må nok legge til litt i prisen.

edit:

Pci-e skjermkort kan vel og byttes ut? eller??

Så vidt jeg leste stod det vel ati x200, som er inkludert i chipsettet, det er litt verre å få byttet det...

Endret av LeChef
Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvorfor ikke dette er noe godt kjøp? Prosessoren er god, harddisken er stor, det er plenty av ram, skjermkortet duger, oppløsninga på skjermen er passe høy. Eneste mangel som jeg kan se er at vi ikke får vite noe om batteri og vekt! Pci-e skjermkort kan vel og byttes ut? eller??

5853624[/snapback]

Skjermkortet kan neppe oppgraderes, men jeg synes også det ser ut som et godt kjøp. Jeg tror man skal slite med å finne noe bedre spesifisert til 8.500 kr.

Lenke til kommentar

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27455

http://www.psdata.no/ps.asp?it=121849&mlevel=090200

har en tenkt å ha noe glede av en laptop til spill, hvor det kan bli et par timer, så er det llett å angre når en ser hvor lite evt. et onboard skjermkort duger til.

kansje x200 er begynnelsen av hva en bør se på

så er det x300. x600 x700 (x800?) x1600

så er det 6200 6600 7300 7400

og intel sine som muligens er på lik linje med x200

ren gjetting, er det laptopper hvor en kan bytte skjermkort?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
hvordan er det å innstalere pinnacle studio 10 på pcen til coop? Klarer den å kjøre det prog. ?

5863874[/snapback]

Det går helt sikkert fint. Det eneste som skjer om man innstallerer det på en treg PC er at videoredigeringa og rendinga av overganger går tregere. Med treg PC mener jeg laaaangt dårligere enn Coop-PCen.

PS. Velkommen til forumet :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...