firberblad Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei, Jeg vurderte å slå til på den nye bærbare pc'en fra COOP. Spesifikasjonene ser egentelig ganske bra ut, men jeg lurte litt på skjermkortløsningen. Er skjermkortet, og maskinen bra nok til for eksempel å dra spill som World of warcraft og Everquest 2, eller er den mer egnet til kontor/stue bruk? http://www.coop.no/ncms.aspx?id=B2EAC5B1-4...id=Coopfront_02 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er et integrert skjermkort, og det betyr heller slapp spill-ytelse. Når det er sagt kommer det nok til å klare å dra WoW, men det kommer neppe til å se pent ut. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Må bare slenge meg med på tråden, den maskina virket billig og bra og ble mere nysjerrig Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Joda. Ser bra ut den maskina der, men er det ikke litt treig harddisk? 5400 RPM bare. De fleste nye bærbare har vel 7200 RPM i dag vel? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 De fleste nye bærbare har vel 7200 RPM i dag vel Nei. 4200 og 5400 er fremdeles vanligst. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ser ut som et bra tilbud, men lurer litt på batterilevetid og vekt. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Dette er jo faktisk ganske bra! Kembo HD! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ser ut som et bra tilbud, men lurer litt på batterilevetid og vekt. 5853425[/snapback] Dette er nok ikke en maskin du kjøper for batterilevetiden. Gode batterier er dyre, så det er det første stedet det fires når produsentene skal presse prisene ned. Tror ikke vi trenger å se spesifikasjonene på batteriet engang for å gå ut i fra det. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Sikkert helt fin pc hvis du ikke skal drasse den med deg langt om lenge for så å sitte uten strøm i flere timer og spille heftige spill. Lenke til kommentar
Kalvadoss Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vel denne pcen og win xp mediacenter hører vel ikkje akkurat sammen. Og oppløsningen på skjermen sucker. Sammen med dårlig grafikkort vil ikkje eg anbefale denne hvertfall. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg forstår ikke hvorfor ikke dette er noe godt kjøp? Prosessoren er god, harddisken er stor, det er plenty av ram, skjermkortet duger, oppløsninga på skjermen er passe høy. Eneste mangel som jeg kan se er at vi ikke får vite noe om batteri og vekt! Pci-e skjermkort kan vel og byttes ut? eller?? Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg ble positivt overrasket av den annonsen til Coop, er faktisk ganske godt skrevet! Gir god informasjon om pcen og blander ikke sammen begreper(unntatt skjermkortet). Kan ikke si at de større kjedene klarer det samme... Når det er sagt, tror jeg du vil finne bedre alternativer der ute i jungelen om du ønsker å spille WoW, o.l. Men ja, du må nok legge til litt i prisen. edit: Pci-e skjermkort kan vel og byttes ut? eller?? Så vidt jeg leste stod det vel ati x200, som er inkludert i chipsettet, det er litt verre å få byttet det... Endret 2. april 2006 av LeChef Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg forstår ikke hvorfor ikke dette er noe godt kjøp? Prosessoren er god, harddisken er stor, det er plenty av ram, skjermkortet duger, oppløsninga på skjermen er passe høy. Eneste mangel som jeg kan se er at vi ikke får vite noe om batteri og vekt! Pci-e skjermkort kan vel og byttes ut? eller??5853624[/snapback] Skjermkortet kan neppe oppgraderes, men jeg synes også det ser ut som et godt kjøp. Jeg tror man skal slite med å finne noe bedre spesifisert til 8.500 kr. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Åssen er denne A6Km i forhold? Skulle tro ytelsen på skjermkortet var bedre, men støyen er vel desto høyere? Eller? Edit: sa for mye tull... Endret 2. april 2006 av AOe Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nesten samme maskin på Komplett. Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 I forhold til den bærbare på komplett ville jeg foretrukket coop pcen. Den har bedre harddisk, mer tilleggsutstyr -mus, bæreveske, bedre programpakke og 2 års support. Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=298216 Din sides test av den nye Coop PC'n Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27455 http://www.psdata.no/ps.asp?it=121849&mlevel=090200 har en tenkt å ha noe glede av en laptop til spill, hvor det kan bli et par timer, så er det llett å angre når en ser hvor lite evt. et onboard skjermkort duger til. kansje x200 er begynnelsen av hva en bør se på så er det x300. x600 x700 (x800?) x1600 så er det 6200 6600 7300 7400 og intel sine som muligens er på lik linje med x200 ren gjetting, er det laptopper hvor en kan bytte skjermkort? Endret 3. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
kabraathen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hvordan er det å innstalere pinnacle studio 10 på pcen til coop? Klarer den å kjøre det prog. ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hvordan er det å innstalere pinnacle studio 10 på pcen til coop? Klarer den å kjøre det prog. ?5863874[/snapback] Det går helt sikkert fint. Det eneste som skjer om man innstallerer det på en treg PC er at videoredigeringa og rendinga av overganger går tregere. Med treg PC mener jeg laaaangt dårligere enn Coop-PCen. PS. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå