Frohman Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...hall/wisps.html Er dette en aprilspøk? Jeg ler ikke! Permanent død er ganske kjipt, for 50 mana minus på motstanderne! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Good gracius lord! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Akkurat her føler jeg nesten at det ikke er bruk for mer enn et tegn: :!: Har du ikke fått med deg denne aprilspøken tidligere? Den var jo så dårlig og usannsynlig at den avslørte seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=558734 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ja jeg gikk ikke på den gitt, men det gjorde vel egentlig ingen! Men Gamespot sin "World of Stracraft" derimot var bare ond. Gikk ikke på den heller, men jeg fikk bare enda mer lyst på det spillet. Lenke til kommentar
Lord Tom Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei håper ikke den er sann as! Litt kjedt hvis ikke Blizzard har funnet på noe bedre:S Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er lei av at folk skal poste det her nå. Ja, det er en aprilspøk. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis dere hadde kikka på Racial Traits før dere posta her, så hadde dere sett at det er en aprilspøk. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis dere hadde kikka på Racial Traits før dere posta her, så hadde dere sett at det er en aprilspøk. 5854198[/snapback] Tja, racials var jo like dårlige som resten av alliance sine så akkurat det var ikke så avslørende :!: Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) .................................................................................................................. Endret 19. april 2006 av MadDog777 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det med world of warcraft resturanter virker jo også ganske teit? Lager de to aprilspøker? Begge er postet 1. april. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vel på en måte så kan jeg ikke helt enda si at jeg tror det var en aprilspøk.. Først når jeg så det igår så tenkte jeg, "det er den dårligste aprilspøken jeg har sett på lenge"... Jeg gikk deretter inn på Townhall sida og så at de ikke hadde lagt noe bilde på alliance racen... "Avslørt" tenkte jeg.... Men når jeg går inn idag, så ser jeg at de i etterkant av 1.April har lagt ut bilde, så dette fikk meg til å lure litt.... Det hadde jo vært ganske smart av blizzard å legge ut racen nettopp 1.April fordi ingen ville tro på dem! Og at folk i etterkant kanskje ville innse at det ikke var en spøk... Men for å ikke virke helt idiot, så får jeg også late som om jeg tror dette var en aprilspøk 5854391[/snapback] Ikke en aprilspøk? http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...hall/wisps.html http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...hall/wisps.html Bare de to screenshottene bør være nok til at enhver skjønner at det er en aprilspøk. Når man i tillegg tar en titt på racials, spesielt "Permanent Death" så er det rimelig opplagt at dette er en 1. aprilspøk ^_^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Siden dette er en åpenbar aprilspøk så ber jeg tråden stengt! Lenke til kommentar
The_Pathologist Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 se også på bildet av wispen som sprenger seg. 6 min until release [Reroll Character] jesus.. men skal sies når jeg så det sto alliance race announced uten og hatt lest eller titta på noe kunne jeg godt trodd de skulle være en rase. Hadde vært gøy da Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det med world of warcraft resturanter virker jo også ganske teit? Lager de to aprilspøker? Begge er postet 1. april. 5855757[/snapback] Blizzard har alltid flere aprilspøker, i fjor hadde de 3. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 er 3 april nå og di har enda ikke sagt at det er en aprils spøk :/ Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det står på hovedsiden (www.worldofwarcraft.com) at det var en aprilspøk. Øystein Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvis dere hadde kikka på Racial Traits før dere posta her, så hadde dere sett at det er en aprilspøk. 5854198[/snapback] Tja, racials var jo like dårlige som resten av alliance sine så akkurat det var ikke så avslørende :!: 5854357[/snapback] Hva er dårlig med shadowmeld? Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Eller perception / stoneform? Var helt opplagt at det var en aprilspøk, men det var utrolig mange som gikk på den. Som tidligere nevnt var det ondt å nevne World of Starcraft, som hadde vært så genialt! Husker en gang, før wow var utgitt, at de skulle lansere Ogrerasen. Ogrene hadde to hoder, så man måtte være to personer om å spille dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå