Gå til innhold

Ny kamskjell-telefon til ca 2000,-

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen kan hjelpe meg litt..

Skal ha ny telefon siden den gamle synger på siste verset.. Har tenkt at den jeg skal kjøpe nå skal være en kamskjelltelefon!

prisklassen telefonen kan befinne seg i er fra 1500-max 2500.. helst rundt 2000, og vi snakker telefon uten abonnent selvfølgelig..

kamera er ikke så viktig, men en fin ting å ha. kvaliteten på et evt kamera er derfor ikke noe som bør vektlegges. to skjermer er et must, og de bør helst være brukbare begge to. batterilevetid er en viktig ting, så er på jakt etter en telefon med et godt kompromiss mellom skjerm og batterilevetid, men må jeg velge går batteriet foran!

enkle menyer (kommer jo ann på øyet som ser da) og en god ordbok er også viktig..

når det gjelder overføringsmuligheter er har jeg få krav.. ingen ting er must i denne sammenhengen, men selvfølgelig teller ikke bluetooth (eller ir) eller edge negativt i den store sammenhengen..

håper noen har noen gode forslag til ny telefon. den må være på markedet nå, telefonen skal kjøpes inn i påsken siden jeg da er hjemme i norge en tur (er utvekslingsstudent i år)

finnes det en telefon for meg, eller må jeg fire på noen krav?

på forhånd takk!

edit: endret litt på noen krav..

Endret av Sovjet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, håper noen kan hjelpe meg litt..

Skal ha ny telefon siden den gamle synger på siste verset.. Har tenkt at den jeg skal kjøpe nå skal være en kamskjelltelefon!

prisklassen telefonen kan befinne seg i er fra 1500-max 2500.. helst rundt 2000, og vi snakker telefon uten abonnent selvfølgelig..

kamera er ikke så viktig, men en fin ting å ha. kvaliteten på et evt kamera er derfor ikke noe som bør vektlegges. to skjermer er et must, og de bør helst være brukbare begge to. batterilevetid er en viktig ting, så er på jakt etter en telefon med et godt kompromiss mellom skjerm og batterilevetid, men må jeg velge går batteriet foran!

enkle menyer (kommer jo ann på øyet som ser da) og en god ordbok er også viktig..

når det gjelder overføringsmuligheter er har jeg få krav.. ingen ting er must i denne sammenhengen, men selvfølgelig teller ikke bluetooth (eller ir) eller edge negativt i den store sammenhengen..

håper noen har noen gode forslag til ny telefon. den må være på markedet nå, telefonen skal kjøpes inn i påsken siden jeg da er hjemme i norge en tur (er utvekslingsstudent i år)

finnes det en telefon for meg, eller må jeg fire på noen krav?

på forhånd takk!

edit: endret litt på noen krav..

5853015[/snapback]

Kjør på med en Motorola V3 Black edition. Alternativt en Motorola Mpx220 hvis du vil ha flere funksjoner.

Lenke til kommentar

jeg har tenkt litt på motorola V3, helst den svarte.. men begynner ikke denne å bli litt utdatert? vet at det har kommet en oppfølger, V3i eller noe, men denne har dårligre batterilevetid og er ca 1000 dyrere.. hva synes dere om V3? noen som har linker til tester (av V3)? tror ikke amobil har testet den vanlige V3, men jeg har lest testen av V3i ;)

Lenke til kommentar

Har du sett på Sony Ericsson z520i? den har 9 timer taletid og standby, maks 400 timer.

V3 har bare 3 timer taletid og 200 timer standby, tror jeg det var :hmm:

z520i er jo under budsjettet, men det er vel ikke så dumt? Da blir det ekstra penger til påskegodteri :D

Endret av Ingeborg4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...