McLuddis Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg var hos en kompis og drakk meg full, etterpå dro vi på kvarteret og tilslutt ble det en kebab på vei hjem.. Dessverre ble det ingen dame, men fikk nesten en homo med hjem Hva har dere gjort inatt, skrive gjerne svar mens du ennå har promille Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg sluttet på jobb klokken 03:00, og å få skyss hjem er veldig vanskelig. Jeg bor i en forstad utenfor Lillestrøm, og kompisene mine var som vanlig på fylla. Jeg hadde sånn halvveis avtalt med dem at de skulle dra til Lillestrøm og kjøpe kebab sånn i halv fire-tiden. Så jeg brukte mye av tiden på jobben med å ringe opp diverse kompiser for å forsikre meg om at de kom, noe som var vanskelig med mye musikk i bakgrunnen og ikke akuratt edru folk i andre enden. Det endte tilslutt med at jeg ga opp, og så meg nødt til i ringe til far. Til tross for at klokken var veldig mye kom han å hentet meg, noe jeg er evig takknemlig for. Så jeg har ikke vært på fylla selv i kveld, men jeg har merket den gått alikevell. Endret 2. april 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ble trua av bank av en full "kompis" faktisk fordi det tok sånn tid før han ble henta - så hvis han mente det han sa skal det smelle i morgen! Faen å lei jeg er sånne jævla utakknemelige folk! Siste gangen jeg henter for å si det sånn. KØDD! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vorspiel hos meg og Playboy-fest i Stavanger (kvinnfolk med sexy antrekk liker vi jo). Og det er mange år siden jeg har vært på fest, så det var kjekt. Å bare henge på samme utestedet hver eneste helg blir nesten litt kjedelig i lengden. Det endte opp med at jeg og en kompis skulle vente på 06.15 toget hjem igjen. Men når vi endelig bestemte oss for å sjekke rutetabellen på nettet, fant vi ut at neste tog ikke gikk før 09.15. Og vi måtte ta taxi hjem. 380 kr!! Nå må jeg bare sovne snart, ellers blir det skummelt å komme meg opp på jobb på Mandag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 slikt småprat kan tas i SO4. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg