hardmongo Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 et spesielt landskapsbilde.. funker det? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det funker for meg. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 For meg også. Endelig et bilde hvor en tynn liten ramme er på sin plass Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det enkle er ofte det beste! Stilig bilde. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Meget proft bilde. nydelig med andre ord. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 slettes ikke værst.. hvis jeg skulle trekke ned på noe så måtte det være de hakkete kantene på måken. skulle gjerne ha hatt vingene litt mer "glatte". Men ja, det funker. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 de er mye glattere i stor versjon. kommer av resizingen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Stilig effekt, syns det funker fett. Bare jeg som får assosiasjoner til The Ring? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Stilig effekt, syns det funker fett. Bare jeg som får assosiasjoner til The Ring? 5855048[/snapback] Var det første som slo meg og. Flott bilde. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Flott bilde! Flisespikkeri men hadde måka vært på venstre side hadde dette vært perfekt. Kommer av diverse ting Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Flott bilde! Enig med de andre vedrørende Måka, men samtidig så synes jeg den gjør noe for bildet slik den er nå også. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Oh wow. Dette var jo virkelig flott. Syntes det ble perfekt jeg. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 For kjedelig for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå