jULF Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg skal kjøpe meg en ny båt og har kommet til at denne antagelig er den som passer meg best, og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger fra noen som har noen erfaringer med denne. Eller vet om noen gode alternative båter. Jeg har en skibsplast 560 1992 modell, som jeg mener at banker en del i litt sjø,samtidig som den har blitt gammel.Og som skibsplaster flest så ramler alle de små lure underdimensjonerte fikse patentene fra hverandere. Båten skal brukes til følgende: -Få familien frem og tilbake til hytta som er på en øy. -Tåle en del sjø(derfor størrelsen -Holde gi ly til minimum 4 personer -Være drivstoff økonomisk (under 1 L bensin per Nautisk Mil) Med masjfart. -behøver ikke å ha overnattings muligheter -Samt holde en høy konefaktor Så venligst kom med forslag. mvh. PM Her ser dere IBIZA 24 Touring Lenke til kommentar
monga Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei, Uvant å lese fra en mann med kone og familie! Familien min har selv en ny skibsplast 500 CL som vi kanskje skal bytte ut med en Ibiza. Jeg kan anbefale deg Ibizaen 24 Touring du har bilde av under her. Ibiza lager gode kvalitetsbåter med lekker finish og design. Var nylig på "sjøen for alle" messa på Lillestrøm og tittet på disse nye Ibiza modellene.. ingen tvil om at de er sterke, kule og IKKE MINST, DYRE!! Har du penger nok til den båten er det bare å slå til.. Har selv kjørt den og den er et vidunder i stor sjø! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå