Marti Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Idag løp vi ZG etter vi hadde gjort ferdig MC, mest for reputation. Når vi kommer inn og skal til og ta Venoxis, blir det sagt i General chat at "Prosperity", den største alliance guilden på Dentarg, har fått tigermounten av Thekal. Vi blir overrasket og gratulerer dem siden den har nokså liten dropchance. Når vi omsider kommer til tigerbossen downer vi han uten problemer. Inni meg tenkte jeg, "den kommer faen meg til å droppe nå!", og gjett hva som droppa. Visst droppa tigermounten, og kameraten min brukte all DKP'en sin på den, som han har farmet for raptormount i mange mange uker. Men tilbake til poenget; er dette bare pur flaks eller kan det være en bug eller lignende? Jeg ble litt satt ut der den droppa ja, siden jeg selv ikke har epic mount . Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det som er teit er at dere bruker DKP i ZG. Enda teitere at dere byr DKP på en mount. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg vet ikke om det er en bug eller ikke, men jeg skulle gjerne hatt meg en tiger mount :< Har droppet kun 1 gang for oss. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det som er teit er at dere bruker DKP i ZG. Enda teitere at dere byr DKP på en mount. 5853070[/snapback] Det er vel sikkert det systemet ledelsen i guilden har blitt enig om. Selv om det ikke er allverdens utstyr kan det jo hende de vil gi en liten ekstra inspirasjonskilde til de som er flink å møte opp, og som kanskje ikke synes det er like morsomt i MC/BWL/AQ. Selv ville jeg aldri brukt DKP i Zul'Gurub, men det er jo opp til hver enkelt guild å bestemme Lenke til kommentar
Krims Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg skulle gjerne hatt det i det minste på Heart of Hakkar hihi, er snart Exalted med Zandalar Tribe og har fortsatt ikke det fordømte hjertet :< Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Droppa to ganger for meg på gnome magen min, det var raptor da. Men han ene solgte accounten sin på ebay og han andre quita guilden Lenke til kommentar
Krims Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Droppa to ganger for meg på gnome magen min, det var raptor da. Men han ene solgte accounten sin på ebay og han andre quita guilden 5853169[/snapback] Er kjipt når sånt skjer, vi hadde 2 warriors som quitta guilden, han ene hadde vår første Ashkandi og han andre hadde Sulfuras -.- Vi har gjort ZG mange mange ganger nå og har fortsatt bare sett tigern droppe, jeg vil ha raptor også :< Er det lik dropchance på de to? :o Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det som er teit er at dere bruker DKP i ZG. Enda teitere at dere byr DKP på en mount. 5853070[/snapback] Vi har DKP på epic items, etter utrolig mange castere har gått lei av å tape Heart of Hakkar på random roll. En i guilden er full exalted med Zandalar Trolls, og fikk _nettopp_ heart of hakkar pga DKP på epics. Det _ER_ ting i ZG som er i BWL klasse, f. eks Jin do's Evil eye, Jin do's Hexxer, Heart of Hakkar (ZHC,ZHM,ZHB), eye of hakkar etc. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Men det er fortsatt bare 20 stykker, og det skal så utrolig lite til for å få tingene du vil ha. Derfor er det bare sløseri. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har bare hatt Raptor mounten droppe hos oss, fyren som fikk den har quita wow nå =/ btw hvilket guild er du i? Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Men det er fortsatt bare 20 stykker, og det skal så utrolig lite til for å få tingene du vil ha. Derfor er det bare sløseri. 5853391[/snapback] Denne uka hadde det i hvertfall vært lettere enn vanlig å få ZG stuff.. Har jo resetta hver fuckings dag.. Vi bruker random rolls i zg forøvrig, men man kan ikke få mer enn en item før alle har passet. Tilbake på topic: Vi har bare sett raptor droppe, og den fikk jeg Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Vi syntes separat DKP i ZG var en lur ting, men mulig vi skifter det senere. Jeg er i Salvation forresten. Jeg skal faktisk bli for DKP nå siden jeg selv farmer DPK til mounten ^^. Xtra: Indeed, og du må ikke glemme Jin Do's Bag of Whammies, en av de mest ubre off-handene i spillet for mage/lock evt. andre casters. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Vi byr dkp på epic items i zg og roller på blåe items. Det bli ikke sløseri av dkp, vi har eget dkp system for zg . Edit: I guilden min er det en undead med tiger og en tauren på raptor (zg drop). Endret 2. april 2006 av toSlaDos Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 vi har dkp på egentlig alt i ZG enda, men blues går så si bare for roll.. mountene går seff ikke for dkp, det er bare dumt =P og vi får ikke dkp Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Når mounts dropper syns jeg alle har rett på de, teit og vinne mounten bare pga DKP Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Joda, men denne karen hadde spart opp _lenge_ med DKP, så vi syntes han fortjente den. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 ok. Har aldri vært i ZG, så hva er DKP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg gidder ikke å forklare, så jeg slenger på en link (håper dette er rett) http://en.wikipedia.org/wiki/DKP_%28point_system%29 Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vi roller i zg utenom på hjertet. der er det dkp. Raptor mounten droppa for oss =) vi rolla og guildmastern vår vant =) jeg håper på tigern. den er så fet. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Både raptor og tiger mounten har droppet for oss. Vi bruker et eget DKPsystem i ZG, og det fungerer utmerket. Vi hadde bidding på mounts, rett og slett fordi den som har jobbet mest skal få en belønning. Hvis en person vil bruke brorparten av sine oppsparte poeng på en mount, så vær så god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå