Gå til innhold

getaway in stockholm


NRG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-02 13:33, skrev olsen:

Quote:


NRG skrev (2002-09-27 13:54):

DUST


 

Hvorfor er jeg dust? Fordi jeg ikke bare ser på filmene som underholdning? Synes det er artige filmer, men de er betenkelige.

Fordi NRG syns alle som bryr seg om trafikk-sikkerhet er noen duster (selvom jeg også kan syns det er artig å ligge et par hundre over fartsgrensa.).Jeg kjenner ham.Han gikk i klassen min på ungdoms-skolen.

 

_________________

Jeg er den store RADIATOR!

AMD XP1900+

Elsa Gladiac 920 GeForce3

Bose Lifestyle8 :grin:

M$crosoft W$ndows

 

http://home.no/lowrider/bass.html

 

[ Denne Melding var redigert av: Bose på 2002-10-02 19:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Bose skrev (2002-10-02 19:51):

Fordi NRG syns alle som bryr seg om trafikk-sikkerhet er noen duster (selvom jeg også kan syns det er artig å ligge et par hundre over fartsgrensa.).Jeg kjenner ham.Han gikk i klassen min på ungdoms-skolen.


Jeg følger sjeldent fartsgrensene selv, men det som bedrives i getaway filmene er galskap. misbruker politiets resurser med vilje, resurser som kan brukes til langt viktigere ting.

 

De er en fare for seg selv og ikke minst andre.

 

Er artig å se på :smile: , men er, som sagt, betenkelig...

Lenke til kommentar

GIS 1 er den beste filmen av den typen. Ja, Politiet i starten er fake og sirene du hører nede i gågaten der er lagt på etterpå. Den ene Politimannen er bileieren...

 

Men resten av filmen er ekte og ikke speedet, ja fyret skal gå så fort, ja lysene inne i tunellen skal blinke så fort i den farten... :smile: Jeg bare elsker lyden når han mater på mot tunellen på starten - og tikkingen i eksosen når han stopper på slutten. Film laget av noen som virkelig liker biler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...