NRG Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Noen her som har sett getaway in stockholm 1,2 eller getaway in paris?? Jeg har sett alle. gleder meg til getaway in stockholm 3 kommer. den kommer 12 oktober. De kjører nsx Lenke til kommentar
hurst Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 har sett alle de filma ja. Men da porschen blir stoppa i begynnelsen på 1'ern: Er det fake? Lenke til kommentar
NRG Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 tviler. det er jo vanlig at politiet stopper folk som kjører "litt" fort. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Men det ser litt lite "politi" ut. Kjører en sarva rød volvo stasjonsvogn, springer ut i sivile klær og vifter med et skilt? Alle kan kjøpe det på lekebutikken.. Lenke til kommentar
NRG Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 ja, men politiet tenner jo litt mere hvis de nesten blir kjørt på av an galing. Da ville de sette extra mange patrulier på jakten Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Getaway in stockholm er tøft, men betenkelig. De kjører for fort, stikker av fra snuten og setter andres liv i fare. Ikke bare fordi de kjører for fort, men fordi politiet må bruke tid på å jakte på de. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 JEg har dem. Har forskjellige andre getaways. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: NRG skrev (2002-09-27 13:54):DUST Hvorfor er jeg dust? Fordi jeg ikke bare ser på filmene som underholdning? Synes det er artige filmer, men de er betenkelige. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 13:33, skrev olsen: Quote: NRG skrev (2002-09-27 13:54): DUST Hvorfor er jeg dust? Fordi jeg ikke bare ser på filmene som underholdning? Synes det er artige filmer, men de er betenkelige. Fordi NRG syns alle som bryr seg om trafikk-sikkerhet er noen duster (selvom jeg også kan syns det er artig å ligge et par hundre over fartsgrensa.).Jeg kjenner ham.Han gikk i klassen min på ungdoms-skolen. _________________ Jeg er den store RADIATOR! AMD XP1900+ Elsa Gladiac 920 GeForce3 Bose Lifestyle8 M$crosoft W$ndows http://home.no/lowrider/bass.html [ Denne Melding var redigert av: Bose på 2002-10-02 19:55 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Bose skrev (2002-10-02 19:51):Fordi NRG syns alle som bryr seg om trafikk-sikkerhet er noen duster (selvom jeg også kan syns det er artig å ligge et par hundre over fartsgrensa.).Jeg kjenner ham.Han gikk i klassen min på ungdoms-skolen. Jeg følger sjeldent fartsgrensene selv, men det som bedrives i getaway filmene er galskap. misbruker politiets resurser med vilje, resurser som kan brukes til langt viktigere ting. De er en fare for seg selv og ikke minst andre. Er artig å se på :smile: , men er, som sagt, betenkelig... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Kjekt å kjøre fra purken da! :razz: Har desverre ikke sett GetAway-filmene men må få fingen ut og få sett de, bare ELSKER slike filmer... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er mange getaways look a like filmer. En som svir en bmw i 300 i ørten kilometer. Dahlbeck filmene er kule. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Dahlbeckene er konge! Har vel alle vil jeg tippe! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 GIS 1 er den beste filmen av den typen. Ja, Politiet i starten er fake og sirene du hører nede i gågaten der er lagt på etterpå. Den ene Politimannen er bileieren... Men resten av filmen er ekte og ikke speedet, ja fyret skal gå så fort, ja lysene inne i tunellen skal blinke så fort i den farten... :smile: Jeg bare elsker lyden når han mater på mot tunellen på starten - og tikkingen i eksosen når han stopper på slutten. Film laget av noen som virkelig liker biler! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 10:37, skrev Espenevo: Film laget av noen som virkelig liker biler! Eller liker å kjøre fort. Dahlbeck er en person som liker biler, men det er ikke sikkert han liker å kjøre så fort. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Getaway in Lappland faller i smak hos meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Arctic skrev (2002-10-09 18:26):Getaway in Lappland faller i smak hos meg. Eneste faren der er elg :razz: Lenke til kommentar
Mercenery Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 getaway på sortlandsbrua er vill.... http://www.fu.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå