V?rbris Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 hei Har til nå nylig hatt f-secure som var med maskina da jeg kjøpte den ifjor høst, likte programmet og syntes det var lettvint og bruke og oversiktelig. Dette program har stoppet endel ormer, virus, trojaner hos meg men ikke alt. Pga reinnstallering av microsoft xp proof 2 mistet jeg dette programmet, og lurer på om agv free edition er en brukbar erstatning? Synes det virker noe tungvint...? Eventuelt kjøpevarianten? har også mulighet for scanning med symatec via nett men er noe mere usikker på dette som fast program, har fått varierende opplysninger. Og sist men ikke minst brannmur, hva annbefales til vanlig nettsurfing, stort sett på norske sider men fra tid til annen også på utenlandske, ikke minst for kjøp/nedlastning av programvarer. Hva anbefaler de erfarne? integrert brannmur i maskinen eller brannmur/box mellom (modem) og maskin. Det er jo sikkert en prisforskjell men over år jevner det vel seg ut..? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 hei Har til nå nylig hatt f-secure som var med maskina da jeg kjøpte den ifjor høst, likte programmet og syntes det var lettvint og bruke og oversiktelig. Dette program har stoppet endel ormer, virus, trojaner hos meg men ikke alt. Pga reinnstallering av microsoft xp proof 2 mistet jeg dette programmet, og lurer på om agv free edition er en brukbar erstatning? Synes det virker noe tungvint...? Eventuelt kjøpevarianten? har også mulighet for scanning med symatec via nett men er noe mere usikker på dette som fast program, har fått varierende opplysninger. Og sist men ikke minst brannmur, hva annbefales til vanlig nettsurfing, stort sett på norske sider men fra tid til annen også på utenlandske, ikke minst for kjøp/nedlastning av programvarer. Hva anbefaler de erfarne? integrert brannmur i maskinen eller brannmur/box mellom (modem) og maskin. Det er jo sikkert en prisforskjell men over år jevner det vel seg ut..? 5852620[/snapback] OBS ser nå at dere har flere sider dette emnet diskuteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå