Suppelars2k Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Bobby Conn - Pumper, helt perfekt. Ligger noen klipp her http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?...325092927&BAB=E Endret 2. april 2006 av HalTan Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 http://www.last.fm/music/From+First+to+Last/+similar ..så bare jobber du deg nedover. Men blir feil måte å gjøre det på, egentlig. For dette er similar etter gruppe, og ikke etter en viss sang. Her er sangen forøvrig: http://www.last.fm/music/From+First+to+Last/_/Waltz+Moore 5854382[/snapback] har jo de fleste bandene der sin cd. Er jo sånn musikk jeg hører på, men waltz moore er ikke Emo/hardcore/screamo selvom bandet er det.. Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vel... Prodigy - smack my bitch up. Fanger noe av den stemninga man opplever i cola eufori IMO. Breathe også. Kokain musikk etter min mening ligger stort sett i 'club' landskapet et eller annet sted. Blir jo jævli subjektivt dette da. Har du aldri hvert ruset på cola skjønner du jo ikke hva det dreier seg om. Ta deg en strek først, du. Så kan du finne musikk du synes passer. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 kan noen i det heletatt lytte til sangen jeg nevnte? ;P noen som har soundtrack listinga til 21 grams btw? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) kan noen i det heletatt lytte til sangen jeg nevnte? ;P noen som har soundtrack listinga til 21 grams btw? 5856719[/snapback] Hva om vi ikke har den sangen du nevnte? Viss du sender den til meg over msn (ligger i profilen) eller sender en cd, hvor den sangen er på, i posten, skal jeg høre på den. Men, men, jeg ville tippe at techno var det du hørte på når du rusa deg med kokain sist. Endret 2. april 2006 av warpig Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 det er ikkno tekno, det er slags tung rock med god gitarspilling. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 noen som har soundtrack listinga til 21 grams btw? 5856719[/snapback] imdb Lenke til kommentar
broodwar Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) . Endret 29. januar 2008 av broodwar Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 massive attack - angel. 5857936[/snapback] Ja! More like that! takk Lenke til kommentar
broodwar Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) . Endret 29. januar 2008 av broodwar Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men, men, jeg ville tippe at techno var det du hørte på når du rusa deg med kokain sist. 5856761[/snapback] Det er gammel/eldre techno (les: techno, ikke trance, dance osv) som er pulver-musikken. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kom akkurat over en låt som jeg tror er akkurat hva du leter etter (har riktignok ikke hørt på den du nevnte ) The Prodigy - Spitfire Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kanskje du skal bare sniff away, også fortelle oss hva du hørte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå