ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei, noen som har noen tips til sanger som blir f.eks brukt i filmer der det er fest og man ser folk sniffer. Da musikken skal liksom fremstå at det er ett tungt miljø. edit: tror de spiller sånn musikk i 21 gram også.. digger sånn musikk. Endret 2. april 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Uh, ikkje heilt sikker på kva du vil fram til, men sjekk soundtracket til Fear and Loathing in Las Vegas. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 mener sånn musikk, når du hører den så kan du se for deg folk som sitter å sniffer om du skjønner ;p noe alla; from first to last - waltz moore. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 http://imdb.com/title/tt0120669/soundtrack Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg tror at soundtracket til Pulp Fiction burde tilfredstille deg litt!? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg tror at soundtracket til Pulp Fiction burde tilfredstille deg litt!? 5852621[/snapback] nei, den er ikke helt sånn jeg tenker på dead kennedys sangen var ikke helt sånn jeg tenkte på heller. Endret 2. april 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) I denne sjangeren finnes det mange artister som lager slik musikk. Du tenker på hyper trance/techno ikke sant? Uansett. Du kan sjekke gode gamle Faithless forøvrig. Åhh, det er så mye jeg skulle ha sagt her, men er helt blank nå. Jeg også liker sånn type musikk, men dog ikke i for høye doser. Blir for bråkete. Sanger som dette er litt syke i seg selv, og som du beskriver, blir de brukt i filmer for å vise at miljøet er sykt Kan gi deg tilbakemelding i morgen, er så trøtt nå... Endret 2. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) ikke noe trance, noe med god kanskje litt dyp gitarspilling. ta å hør på From first to last - Waltz moore, så skjønner du kanskje hva jeg mener. Endret 2. april 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Guns 'n Roses? 5852674[/snapback] nei, ikke sånn musikk. ta å hør på den sangen jeg sa Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Naboen hører på noe som heter Slipknot. Herregud for noe musikk! Er det nok hardbarket for deg? Edit: Bomma på sjanger der ja, trodde du likte trance. Men hvert fall, hør på de Slipknot hvis du vil ha hodet oppunder taket. Endret 2. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 liker ikke slipknot, er ikke det jeg skal fram til. Kan ikke noen høre på sangen og begynne å skjønne hva jeg mener?;P Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Red Hot Chili Peppers - Love Rollercoaster Rammstein - Kokain Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Remix) Fluke - Zion DJ Cam - Lost Kingdom Cubanate - Oxyacetylene (Instrumental) Canned Heat - On The Road Again Butthole Surfers - They Came In osv, osv... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vet ikke om det er hardbarket nok, men i originalversjonen av "the last waltz" kommer Neil Young ut på scenen og forsøker etter beste evne å fremføre "helpless" med ikke ubetydelige kokainrester rundt neseborene. :!: Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Velvet Underground - Heroin Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Rammstein - kokain var vell det nermeste dere har kommet, men fremdeles ikke helt det jeg leter etter. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hvis Rammstein - Kokain passer, kan vel store deler av Herzleid-albumet passe tror jeg. Og From first to last - Waltz Moore hørtes litt ut som Audioslave, P.O.D eller Linkin Park. Endret 2. april 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Nei jeg snakker ikke om grupper. Linkin park og pod osv.. er langt i fra det jeg mener. Jeg er bare ut etter enkelte sanger som man kan forbinne med kokain og som er sånn typisk musikk en regisør ville ha brukt på en fest scene der de sniffer kokain. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Når jeg sniffer kokain setter jeg alltid på den sangen Lenke til kommentar
MRN Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 http://www.last.fm/music/From+First+to+Last/+similar ..så bare jobber du deg nedover. Men blir feil måte å gjøre det på, egentlig. For dette er similar etter gruppe, og ikke etter en viss sang. Her er sangen forøvrig: http://www.last.fm/music/From+First+to+Last/_/Waltz+Moore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå