mESA Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hallo, jeg trenger hjelp med valg av strømforsyning. Jeg har funnet ut at jeg like godt kan bestille alt fra Komplett, så slepper jeg å balle med så mye annet. Men hvilken strømforsyning passer best hvis jeg skal desse delene?: Asus A8N-SLI Premium AMD Athlon 64 X2 4200 Kingston PC3200 HyperX Gainward GeForce 7800GT 512MB GS Seagate Barracuda 7200.9 250GB SATA2 (Har fra før en 200gb SATA segate disk som også trenger strøm fra pc'en) Så hvilken strømforsyning passer best til mitt oppsett? komplett only. (eller annen nettbutikk, kan godt bestille annenplass, men vil bare bruke 1 nettbutikk) (Tar gjerne imot kommentarer hvis det er ting som ikke passer bra sammen.) Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 denne skal være ganske god: Hiper 580 watt Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har selv Hiper 580'n og har ikke noen problemer. Den er også forholdshvis stille. Min egen PC er nesten identisk med ditt oppsett. Det er sikkert med tanke på budsjett, men skulle jeg ha kjøpt den maskinen hadde jeg byttet ut CPUen med den hakket bedre 4400, da får du større cache (1mb / kjerne), og du vil jo få litt mer kraft å leke med ved overklokking. med asus kortet er jo 10% økning et par klikk i windows Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Må nok støtte dere der. Hipern er en venn som alldri svikter. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Oh, det var ikke 1mb? Lol, at jeg ikke sjekka det:p Men nice. Forklarer den store prisforskjellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå