Jalla Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Heisann! Jeg drar snart over "dammen" og lurer på å bestille Sony DSC-P9 fra denne webshopen, og ta med kameraet hjem til Norge. Er det mulg å kjøpe ladekabler til dette kameraet i Norge? Kjekt å kunne lade kameraet både i USA og i Norge... edit: bad linking man! [ Denne Melding var redigert av: Jalla på 2002-09-27 11:51 ] Lenke til kommentar
*T* Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 11:46, skrev Jalla:Er det mulg å kjøpe ladekabler til dette kameraet i Norge? Ja, men det trenger du nok ikke (i allefall ikke om den amerikanske versjonen er lik den europeiske). Ladern i seg selv justerer selv mellom 100-240V og har en strøm-inngang lik den som er på printere o.l. (ser ut som et åttetall, med en pol i hvert øye, hvis du skjønner). Dermed er det kun ledningen som er fra stikk kontakten og til ladern som må byttes, og en slik kabel får du tak i på en elektro butikk. Jeg kan legge ut noen bilder på nett hvis du ikke skjønner hva jeg mener, eller send en mail, eller no. :smile: Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Skjønner. Da er det bare å ribbe en gammel radio el.l. Får se hvordan adaptret ser ut når jeg er der. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå