Articfare Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Som topix: "Dine favoritter under WW2, f.eks inf., kjøretøy, fly, nasjoner (på spill), generaler/persjoner osv.... På strategi spill ruler tyskerne og Panzer IV E. Er litt trøtt nå så jeg legger inn bare dette foreløpig. Hva har dere som favoritter?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Uhm.. Konsentrasjonsleirene? Hva er dette for slags syk tråd? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Må vel si den berømte Tiger`n : ) Deilig form ! Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Adolf Hitler!! hehe neida, bare tulla Den Thompson gunneren er jo fin da! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Auschwitz II-Birkenau Zyklon B Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Helt klart gode gamle treffsikre og slitesterke M1 Garand ... min favorittrifle of all times. Børsa kan tilogmed avfyre opptil 60mm mortars med litt tilbehør. Spiller jeg WW2 spill er jeg aldri fornøyd før jeg får en av de mellom fingrane! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Adolf Hitler: Joseph Göbbels: Heinrich Himmler: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Erwin Rommel Tiger med Feifel luftrenser-utstyr (ser mye tøffere ut) Messerschmitt Bf-109G6 Supermarine Spitfire Mk XVI Hawker Typhoon og ca 100 andre ting. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 501st fallskjermjegere. Band of brothers! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Browning automatic rifle er kul Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Type VII-c ubåt. (selv om XXII er suverent overlegen) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 I de fleste WW2 spill er det lite som slår en tysk Kar-98 på nøyaktighet og slagkraft. Det er digg det = Men MG42 er vel en større favoritt sånn ellers :=) Ellers må jeg si jeg har sansen for Patton, Rommel og Dönitz. Stuka har en finfin lyd Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Mp44, jeg husker jeg nesten kom på landslaget i et spill som blir kalt CoD med den, men kom aldri helt til topps Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 MP44 er også kalt StG44, p.g.a. propagandagrunner. Selv mener jeg: IS-2 IL-2 P-38 Lighting Tirpitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Oscar Schindler Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Noen som har sett Streicher? Tysk jødehater på sitt verste, ser ordentlig nifs ut (Kun favoritt for mest truende utseende ) Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Patton var jo en kremkar... Ellers må jeg si jeg har veldig sans for russerne under andre verdenskrig; når de angrep var det jo ofte at bare første linje hadde geværer, og de som kom bak måtte plukke opp våpna til de som var skutt... Og militær ledelsen var jo komplett idiot, og sendte de styrtende i døden, men likevel klarte de å vinne over tyskerne, fordi de var så sinnsykt mange. Det var gutta sine det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå