EagleNest Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei, jeg tenkte jeg skulle bytte fra stasjonær til bærbar (student, enklere slik) Lurer litt på hva jeg kunne fått for denne (på finn.no eller hardware.no) Har sikkert brukt over 20000 på denne totalt, ingen mangler eller feil, stabil og veldig stille pga vannkjølt. CPU type: Intel Pentium 4 550, 3466 MHz Hovedkort: Abit Fatal1ty AA8XE (gamer hovedkort) (2 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Dual LAN, IEEE-1394) Systemminne1024 Mb Tornado (512x2) (DDR2-533 DDR2 SDRAM) Skjermkort NVIDIA Golden Edition GeForce 6600 GT (128 Mb) Lydkort:Creative SB0240 Audigy 2 Platinum Sound Card Skjerm: Eizo Nanao L550 (Analog) [17" LCD] (Automatisk lys justering, kjempebra skjerm) Kabinett: Sort "Lian-li stil" Stilrent, thumbscrews, ikke noe lys, 3x80mm vifter. Vannkjøling: Bigwater (cpu temp: 45grader) Lydnivå: Veldig stille harddisk: 500GB (2x250 Sata2 Hiatchi/Samsung kjempebra disker) Brenner_NEC DVD_RW ND-3540A (DVD+R9:8x, DVD-R9:4x, DVD+RW:16x/8x, DVD-RW:16x/6x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW) Trådløst kort: Belkin 54mps Eksternt lydkort: Mbox (til hjemmestudio produksjon) Høyttalere: Creative inspire 5.1 digital 5500 m/fjernkontroll (mye lyd) Alt er under 6mnd gammelt, kvitteringer kan sikkert skaffes. Spesialplukket og fungerer flott sammen, komponentene yter veldig bra. Takk for all hjelp! Synd jeg ikke har råd til å ha både stasjonær og bærbar. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 tror det er enklest å selge den i deler, evt beholde noe av det, på hylla. kan være lurt å selge 2 hd samlet i en pris Lenke til kommentar
EagleNest Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 tror det er enklest å selge den i deler, evt beholde noe av det, på hylla. kan være lurt å selge 2 hd samlet i en pris 5852410[/snapback] joda, har trukket vekk det jeg vil beholde. Har 5 hardisker i den nå, men vil beholde 3 i eksterne kabinett sammen med bærbaren jeg skal kjøpe. Jeg har ingenting imot og selge den i deler heller, er nok best det som du sier, men vet egentlig ikke hvor mye jeg skal sette som pris, fordi jeg har jo brukt mye tid og penger på dette, men selfølgelig kan jeg ikke kreve og få tilbake det. Men vil gjerne ha en fornuftig pris, som en god brukt vare burde ha, spesielt de med garanti. Lenke til kommentar
EagleNest Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 *BumP* Noen ideer på hva delene er verdt? Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 6000-7000 NOK. Orket ikke finne spesifikasjonene på minnet, og du sa ikke hvilken modell kabinettet var, men noe rundt der er nok passelig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vær vennlig å vent minimum 48 timer før du bumper. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå