Mammuten Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Dette er min far som har vært og tatt noen bilder, syns det ble relativt bra. Kom med kritikk Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Jeg liker bildet av den bilen, men jeg ville beskjært det litt kraftigere. Ville blitt kvitt litt asfalt, og litt på høyre side av bilen. Av de andre så synes jeg månen er litt fin. Er det en montasje, eller har du brukt en lang tele? Endret 1. april 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Det er foreløpig ikke gjort noenting med bildene, bare rettet opp de litt. noen var litt skjeve, rettet de opp i PS. Månen er (som jeg har fått med meg) bare tatt med helt vanlig kamera, uten noe ekstra linser. (Kan ikke SÅ mye om kamera osv enda ) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Disse var fine.. Det med månen var litt mer spesielt. Fin farge. Lenke til kommentar
makila Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det siste bildet synes jeg ble stilig! Lyset fra det huset (eller hva det er) speiles i vannet, veldig stilig! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Bilbildet skulle hatt litt mer punch i fargene. Ellers var det et steintøfft bildet. Ser fint og flott ut til man ser kulehullene! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Vet du om det er Al Capones gamle bil vi ser på det bildet? Den gikk her på Haugalandet for 20 år siden. Jeg husker at kulehullene var preparert, slik at den ikke skulle ruste. Kan ikke lenger huske hvordan den så ut, men det kan være denne. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Bilbildet er bare interessant på grunn av bilen. Nattbildet av råhuset er vel ikke så veldig originalt, samme med Akershus festning, som har litt vel mye rot i forgrunnen. Månebildet var bra. Fine farger. Det siste bildet er bra, spesielt bakgrunnen. Kunne vært kuttet litt nede. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Ikke utelukkende på grunn av bilen. Kombinasjonen av kulehull og bank i bakgrunnen er jo ganske morsom, da. I tillegg er ikke bakgrunnen så verst når man bare har croppet litt, f.eks. slik som dette. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Enig med PMnormals betraktninger rundt bil-bildet. Men jeg syntest det ble litt mye Hollywood-kulisse preg over det, om dere forstår. En mer 'gamledager-stil' gjorde seg mener nå jeg Endret 3. april 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Det bil-bildet er vel tatt i DisneyLand Paris, hvis jeg ikke husker feil. Eurodisney, heter det vel. Ikke umulig at det er gamle bilen til Al-Capone, skal forhøre meg litt med pappa, og få oppklart dette. Tusen takk for positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå