Gå til innhold

Nytt guild på TH søker medlemmer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Per-Stian skrev:
Hadde ikke du nettopp funnet deg guild da  :ohmy:  ?

5852198[/snapback]

Må jo være lov å bytte så ofte man vil :p... Hehe, hadde nytt guild, men jeg gikk afk og spiste, så snakka gm'n til meg, og siden jeg var afk og ikke svarte, blei jeg kicka :p

Lenke til kommentar
  Per-Stian skrev:
Hvis dette skjedde midt i ett raid burde du kanskje sagt fra i det minste? :p

Men uansett, lykke til med nytt guild :)

5852514[/snapback]

Det skjedde ikke midt i et raid, det var 10 min før invites skulle starte elns. Men uansett, mange sier Hemmerfesten er en ninja looter. Ikke vet jeg

Lenke til kommentar
  Høyland skrev:
Haha Nightcrawler, klarte ikke drepe meg når jeg hadde res-sickness engang.   UD Rogue Dragul

5853086[/snapback]

Det heter resto! Men deg husker jeg. Hadde drept deg hvis du ikke hadde hoppa over klippen i Thorium point. Du STAKK av.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
  Høyland skrev:
Seriøst, hva hadde du forventet?  Skulle jeg sloss mot deg med res-sickness?     

Du får prøve å ta meg når jeg ikke har res-sickness neste gang da. Så får vi se hvordan det går.

5854205[/snapback]

Greit, skal bare skaffe fullt Grand Marshal sett, og respecce til feral

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål:

Er det kun lvl 60 dere rekruterer?

Hva slags fremtidsplaner har dere?

Hva slags krav til aktivitet og seriøshet stiller dere?

Jeg leker med tanken på å bytte guild, men bytter ikke før jeg er 110% sikker på at det er ett seriøst guild med _aktive_ medlemmer som er interessert i å kjøre brd, ubrs, lbrs, scholo og strat med guilden fremfor pugs. Slik at vi får bygd opp gearet til medlemmene i guilden. (Mangler selv endel Lightforge)

Også en liten kommentar til det du sa om at Hemmerfesten er ninjalooter. Det er han definitivt ikke!

Endret av MiteS
Lenke til kommentar
  MiteS skrev:
Har et par spørsmål:

Er det kun lvl 60 dere rekruterer?

Hva slags fremtidsplaner har dere?

Hva slags krav til aktivitet og seriøshet stiller dere?

Jeg leker med tanken på å bytte guild, men bytter ikke før jeg er 110% sikker på at det er ett seriøst guild med _aktive_ medlemmer som er interessert i å kjøre brd, ubrs, lbrs, scholo og strat med guilden fremfor pugs. Slik at vi får bygd opp gearet til medlemmene i guilden. (Mangler selv endel Lightforge)

Også en liten kommentar til det du sa om at Hemmerfesten er ninjalooter. Det er han definitivt ikke!

5871004[/snapback]

Guildet finnes ikke lenger, det ble slått sammen med et guild som heter legion of the firstborns, men det som trengs mest er healere.

Lenke til kommentar

bjs: Har tenkt tanken dessverre. Er blitt litt lei av at vi har over 70 lvl 60s i guilden, men aldri nok til å kjøre ZG/AQ20.

På den annen side så er Purgatory full av masse koselige og hjelpsomme folk som jeg ikke har lyst til å stikke fra. Så jeg får se hva som skjer, blir vel i guilden en god stund til ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...