AT1S Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei. I dag ble det laget ett nytt guild på world of waraft serveren Twilights Hammer, Alliance siden, som heter Wrath of Cenarius. Guildet fikk ganske mange lvl 60 medlemmer på dagen, men søker fortsatt flere. Hvis du spiller som alliance på TH, og søker nytt guild, sjekk ut hjemmesiden vår: http://www.wrathofcenarius.tk Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hadde ikke du nettopp funnet deg guild da ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Hadde ikke du nettopp funnet deg guild da ? 5852198[/snapback] Må jo være lov å bytte så ofte man vil ... Hehe, hadde nytt guild, men jeg gikk afk og spiste, så snakka gm'n til meg, og siden jeg var afk og ikke svarte, blei jeg kicka Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis dette skjedde midt i ett raid burde du kanskje sagt fra i det minste? Men uansett, lykke til med nytt guild Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Hvis dette skjedde midt i ett raid burde du kanskje sagt fra i det minste? Men uansett, lykke til med nytt guild 5852514[/snapback] Det skjedde ikke midt i et raid, det var 10 min før invites skulle starte elns. Men uansett, mange sier Hemmerfesten er en ninja looter. Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Haha Nightcrawler, klarte ikke drepe meg når jeg hadde res-sickness engang. UD Rogue Dragul Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Haha Nightcrawler, klarte ikke drepe meg når jeg hadde res-sickness engang. UD Rogue Dragul 5853086[/snapback] Det heter resto! Men deg husker jeg. Hadde drept deg hvis du ikke hadde hoppa over klippen i Thorium point. Du STAKK av. Endret 2. april 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Seriøst, hva hadde du forventet? Skulle jeg sloss mot deg med res-sickness? Du får prøve å ta meg når jeg ikke har res-sickness neste gang da. Så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Seriøst, hva hadde du forventet? Skulle jeg sloss mot deg med res-sickness? Du får prøve å ta meg når jeg ikke har res-sickness neste gang da. Så får vi se hvordan det går. 5854205[/snapback] Greit, skal bare skaffe fullt Grand Marshal sett, og respecce til feral Lenke til kommentar
sigz Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Haha good luck Alex. Roguen, du kan prøve mot meg:) My mage is gonna eat your balls. Jeg har rosa bart og skjegg så pass på du^^ Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 kicka for de du var afk O.o Ignorerte en officer en gang jeg Ble ikke kicka fordet (ganske nære da) Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Har et par spørsmål: Er det kun lvl 60 dere rekruterer? Hva slags fremtidsplaner har dere? Hva slags krav til aktivitet og seriøshet stiller dere? Jeg leker med tanken på å bytte guild, men bytter ikke før jeg er 110% sikker på at det er ett seriøst guild med _aktive_ medlemmer som er interessert i å kjøre brd, ubrs, lbrs, scholo og strat med guilden fremfor pugs. Slik at vi får bygd opp gearet til medlemmene i guilden. (Mangler selv endel Lightforge) Også en liten kommentar til det du sa om at Hemmerfesten er ninjalooter. Det er han definitivt ikke! Endret 5. april 2006 av MiteS Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Har et par spørsmål:Er det kun lvl 60 dere rekruterer? Hva slags fremtidsplaner har dere? Hva slags krav til aktivitet og seriøshet stiller dere? Jeg leker med tanken på å bytte guild, men bytter ikke før jeg er 110% sikker på at det er ett seriøst guild med _aktive_ medlemmer som er interessert i å kjøre brd, ubrs, lbrs, scholo og strat med guilden fremfor pugs. Slik at vi får bygd opp gearet til medlemmene i guilden. (Mangler selv endel Lightforge) Også en liten kommentar til det du sa om at Hemmerfesten er ninjalooter. Det er han definitivt ikke! 5871004[/snapback] Guildet finnes ikke lenger, det ble slått sammen med et guild som heter legion of the firstborns, men det som trengs mest er healere. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) skal vel ikkje forlate oss i purg MiteS ? sry for ot, men er det slått sammen med legion... ? ka heiter guildet no? Endret 5. april 2006 av bjs Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 bjs: Har tenkt tanken dessverre. Er blitt litt lei av at vi har over 70 lvl 60s i guilden, men aldri nok til å kjøre ZG/AQ20. På den annen side så er Purgatory full av masse koselige og hjelpsomme folk som jeg ikke har lyst til å stikke fra. Så jeg får se hva som skjer, blir vel i guilden en god stund til ihvertfall Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha good luck Alex.Roguen, du kan prøve mot meg:) My mage is gonna eat your balls. Jeg har rosa bart og skjegg så pass på du^^ 5870738[/snapback] *knis Lenke til kommentar
imastard Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha good luck Alex.Roguen, du kan prøve mot meg:) My mage is gonna eat your balls. Jeg har rosa bart og skjegg så pass på du^^ 5870738[/snapback] *knis 6339861[/snapback] to rogues mot 1 mage "impressive" Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 hører med at han magen der og en druid ganka meg to ganger når jeg gjorde questene mine. En annen rogue led samme skjebne så vi tok en liten hevn =) Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Så nå søkes det ikke medlemmer til et nytt guild lengre? Besluttsomme folk Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 beklager, det var min bumb.. Skulle bare komme med en morsom post =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå