Gå til innhold

Lett og billig kompakt kamera

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et kamera jeg kan ha med "over alt". Russetida står for tur :)

Det er en fordel om kameraet er lite og lett (helst så lite og lett som mulig), og jeg har ikke planer om å bruke mer enn maksimum 1000kr.

I og med det skal være med på fylla mer enn noe annet så er ikke bildekvalitet så veldig viktig, men god autofokus er desto viktigere. Det er også en fordel om kameraet er så lite og lett som mulig. Og om det bruker SD brikker er det et pluss.

Så:

- Lite og lett

- god autofokus

- maks 1000kr

- gjerne SD minne (over hodet ikke noe møst)

Jeg bryr meg egentlig ikke om det er et 2. eller 3. generasjons kamera, eller kanskje brukt er noe å se på?

Har dere noen tips til hvilke kameraer/modeller som er passende for mitt bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under 1000 er det ikke allverdens å velge mellom, men så har du neppe så høye krav heller... ?

Komplett selger denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308064...BE-D2583A1CB52E

for 495. Kan ikke skjønne annet enn at det må være et bra kjøp? Men jeg kjener ikke til kameraet. Har ikke de store tankene om stabiliteten til HP-produkter, men det er mulig kameraer er bedre enn PDAer?

Bruker SD - som de fleste i denne klassen.

Selv ville jeg nok strukket meg til litt over tusenlappen, og kjøpt en Olympus FE-et-eller-annet. De har flere modeller, alle er billige, og alle er nye. Jeg har aldri vært misfprnøyd med et Olympus-kamera, og jeg har kjøpt 5 av dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...