Runar Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Har jobba en god stund med denne siden nå, men får hele tiden beskjeder fra folk om forskjellige felivisninger i nettlesere som IE. Problemet er at jeg ikke ser disse feilene i min egen IE, og heller ikke på skolen. Her er linken til en av sidene som visstnok ikke blir vist riktig: Linken til selve siden som kunne trengt litt tilbakemeldinger: Takker for alle svar! Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Var ikke noen direkte bugs, men det var noen småting som knapt kan kalles feil. I IE er Experience Points to linjer, i Opera er det en. I IE er "Hide comments" venstrejustert i Opera er den sentrert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Takk for svaret. Skal rette på "feilene" nå Er også en kjekk liten "td hover" effekt, men den funker bare i Firefox. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg synes Show/hide comments burde være en div som settes display:none/show. Er det nødvendig å laste siden på nytt? Ganske snasen den menyen til høyre. Det var ikke for mye bevegelse i den (tenker på kanten) men heller ikke så lite at det ser rart ut. En klikkbar header hadde vært knall. Da kan jeg komme til forsiden selv om jeg svinger musa ( ) og ikke treffer "Home". Veldig mange nettsider praktiserer en slik klikkbar header. Forsiden er jeg ikke helt enig i. Jeg tolker at det er to - 2- ting du skal presentere. Det ene er den siste artikkelen, det andre er de siste bloggene. I mitt hode blir det to - fremdeles 2 - overskrifter, og det har du. Men de er ikke likeverdige. Av en eller annen grunn er det to hovedoverskrifter som sier Tiba.no, både i header og øverst på siden. Hups, jeg føler du ikke har noe nytt å komme med, siden du må gjenta deg selv. Nyhetsboksen har jo overskriften inni boksen! Det er vakkert om den sto alene, men overskriften skal være likeverdig med blogg-overskriften. Slik jeg ser det er det to løsninger: Under newest article-boksen kommer det en boks til, som sier siste fra forum e.l. slik at det blir en oversikt over hva som har skjedd på tiba.no. Det kan unnskylde dobbel bruk av tiba.no som overskrift. Nesten. Det andre er å skrive en kort velkommen til tiba under tiba.no Beklager tegnsettingrasjonering og hastverksetninger, men jenta mi kommer innom snart og jeg må sikre meg en prøvesmak av sjokoladekaken jeg har bakt til henne før hun overtar kakefatet :o) Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er også en kjekk liten "td hover" effekt, men den funker bare i Firefox. 5852232[/snapback] Se hvordan de har løst det i phpmyadmin. Der fungerer det i flere nettlesere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg synes Show/hide comments burde være en div som settes display:none/show. Er det nødvendig å laste siden på nytt? [...] En klikkbar header hadde vært knall. Da kan jeg komme til forsiden selv om jeg svinger musa ( ) og ikke treffer "Home". Veldig mange nettsider praktiserer en slik klikkbar header. Det kommer Forsiden er jeg ikke helt enig i. Jeg tolker at det er to - 2- ting du skal presentere. Det ene er den siste artikkelen, det andre er de siste bloggene. I mitt hode blir det to - fremdeles 2 - overskrifter, og det har du. Men de er ikke likeverdige. Av en eller annen grunn er det to hovedoverskrifter som sier Tiba.no, både i header og øverst på siden. Hups, jeg føler du ikke har noe nytt å komme med, siden du må gjenta deg selv. Nyhetsboksen har jo overskriften inni boksen! Det er vakkert om den sto alene, men overskriften skal være likeverdig med blogg-overskriften. Slik jeg ser det er det to løsninger: Under newest article-boksen kommer det en boks til, som sier siste fra forum e.l. slik at det blir en oversikt over hva som har skjedd på tiba.no. Det kan unnskylde dobbel bruk av tiba.no som overskrift. Nesten. Det andre er å skrive en kort velkommen til tiba under tiba.no Beklager tegnsettingrasjonering og hastverksetninger, men jenta mi kommer innom snart og jeg må sikre meg en prøvesmak av sjokoladekaken jeg har bakt til henne før hun overtar kakefatet :o) 5852978[/snapback] Takk for svarene, skal prøve å få fikset det også. Se hvordan de har løst det i phpmyadmin. Der fungerer det i flere nettlesere. Problemet er bare at den tabellen blir laget av et php script, så jeg kan ikke sette inn javascript i den. Har allerede prøvd. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 PHP kan utmerket godt lage javascript, gjør et forsøk til Evt post litt kode så skal jeg prøve litt magi. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Takk for hjelpen. Edit: Løste "problemet" selv. Har et nytt spørsmål. Jeg bruker denne koden i css'en, som setter en » foran teksten i menyen. Men den virker ikke i IE. Er det noen måte å gjøre det på #menubar ul ul li:before { content: "\00BB \0020"; } Endret 2. april 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
melsom Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har et nytt spørsmål.Jeg bruker denne koden i css'en, som setter en » foran teksten i menyen. Men den virker ikke i IE. Er det noen måte å gjøre det på Bare sett denne rett inn i koden » « for pil mot venstre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Takk for tipset, melsom Er også noe rart på artikkler siden. På artikkel 1 er menyen sammentrukket i IE, men ikke når du ser på de andre artiklene. Ingen som har kommentarer på selve designet? Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå