smaddox Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hei alle sammen, Skal til å kjøpe meg ny skjerm til "hjemmekontoret", og har bestemt meg for å skaffe meg en skjerm i widescreen-format. Dette fordi jeg føler at widescreen er fremtiden, og det føles bedre å se film/TV på en slik skjerm. Jeg har allerede 24" widescreen'en til Dell i stua og har vel blitt vant til denne tenker jeg (en svært god skjerm, dog en smule treg...) Men nå er det hjemmekontoret som gjelder... og etter å ha ruinert meg på 24 tommeren til Dell, så tenkte jeg at jeg skulle være litt mer økonomisk denne gang. Derfor er det jeg vurderer en skjerm i det (nye?) 19" widescreen segmentet... og spørsmålet blir da: Er Video7 sin L19WA (ca kr. 2290,-) like god eller bedre enn Fujitsu Siemen's W19-1 (ca kr. 2650,-) eller er det eventuellt en helt annen skjerm jeg burde satse på?? Har funnet etpar tester på sistnevnte.. men ingen tester for Video7 Noen kommentarer? Sebastian Endret 1. april 2006 av smaddox Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har sett begge. Fujitsu Siemens'en virker en del skarpere i bildet. Grunnen til dette er mest sansynlig at Video7'skjermen ikke har DVI-tilkobling. Mener at FS helt klart er verdt de ekstra hundrelappene. Lenke til kommentar
smaddox Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 takk for svar. er det noen andre som har sett en eller begge av disse skjermene? eller vet om en test/review av V7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå