Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldersgrensen holder fint den, Blizzard har lagd et spill hvor to factions skal krige mot hverandre, og de har til og med lagd egne PvP-servere, disse folkene spiller spillet til Blizzard frivillig, de har også frivillig valgt PvP-server.

 

Blizzard har ikke lagd et spill for sosiofober som ikke klarer å gå i virkelige begravelser/minnestunder og er lystne på å holde på med slikt online.

5864458[/snapback]

Kek, alle har jo mulighet til å samles i landet der hun dama/jenta bodde og ha en irl minnestund, ikke sant?

 

...

 

 

Er enig i at det kanskje var dumt å annonsere det på forumet på en PvP server, men det er likevel virkelig lavmål å gå inn for å ødelegge det.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er litt påfallende er at VELDIG mange av de som synes det er her var morsomt, "eid"osv osv, selv spiller alliance...

 

Synes selv det er utrolig respektløst idiotisk gjort. JA, det er en pvp server, men det er fortsatt lov å vise respekt for den andre siden. Spesielt når man vet at det er en minnestund.

Lenke til kommentar
Tja, i guildet mitt er det 3 av 100 jeg kunne gått i begravelse til.

 

Og til deg som lurte på hvorfor jeg ikke var overrasket over at det var alliance, det bekrefter bare inntrykket jeg har bygget meg opp av en del av dem som velger den fraksjonen. Det inntrykket innebærer bl.a. unge gutter med /spit på toolbaren.

5864715[/snapback]

 

"ok"

 

Du spiller på Sylvanas, right?

Jeg spiller alliance der, og det har skjedd mer enn en gang at horde har slengt /spit i trynet på meg, men sier jeg at horde generelt er barnslige av den grunn? Nei, fordi jeg er ikke så trangsynt og tror at tre-fire spillere representerer hele faksjonen.

 

:nei:

Lenke til kommentar
Jeg bruker /spit og /rude konstant.

5865018[/snapback]

 

det synes jeg sier nok om deg...

 

/spit er en kommando jeg aldri har brukt da er en ting jeg ser på som utrolig idiotisk og egentlig burde fjernes fra spillet

5865049[/snapback]

Det er en som ganker deg gang på gang og er 10 lvler høyere. Du får med en 60 og dreper gankeren. Hva er ikke mer givende enn å /spit på gankeren?

 

Jeg bruker nesten aldri /spit selv.

Endret av L@xen
Lenke til kommentar
Jeg bruker /spit og /rude konstant.

5865018[/snapback]

 

det synes jeg sier nok om deg...

 

/spit er en kommando jeg aldri har brukt da er en ting jeg ser på som utrolig idiotisk og egentlig burde fjernes fra spillet

5865049[/snapback]

Det er en som ganker deg gang på gang og er 10 lvler høyere. Du får med en 60 og dreper gankeren. Hva er ikke mer givende enn å /spit på gankeren?

 

Jeg bruker nesten aldri /spit selv.

5865065[/snapback]

 

uansett så bruker jeg ikke /spit

/rude holder i massevis

Lenke til kommentar
Jeg bruker /spit og /rude konstant.

5865018[/snapback]

Sier en del om deg det da.

5865068[/snapback]

 

Fortell, hva sier det om meg?

5865222[/snapback]

 

Haha, ja fortell han for all del det. Og om du klarer å få noe negativt ut av at han bruker /spit og /rude kontinuerlig i WoW - så skal jeg le av deg til påsken over!

 

:thumbup:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Jeg bruker /spit og /rude konstant.

5865018[/snapback]

Sier en del om deg det da.

5865068[/snapback]

 

Fortell, hva sier det om meg?

5865222[/snapback]

 

det forteller meg at du er en liten drittunge som jeg på ingen måter vil ha i partyet eller være i samme guild som

 

Haha, ja fortell han for all del det. Og om du klarer å få noe negativt ut av at han bruker /spit og /rude kontinuerlig i WoW - så skal jeg le av deg til påsken over!

Husk hva som er negativt kommer ann på øyet som ser..

så sett i gang.. LE

Lenke til kommentar
Jeg bruker /spit og /rude konstant.

5865018[/snapback]

Sier en del om deg det da.

5865068[/snapback]

 

Fortell, hva sier det om meg?

5865222[/snapback]

 

Haha, ja fortell han for all del det. Og om du klarer å få noe negativt ut av at han bruker /spit og /rude kontinuerlig i WoW - så skal jeg le av deg til påsken over!

 

:thumbup:

5865232[/snapback]

 

Er du uenig i at det har noe å si hvilken situasjon de brukes i? Jeg har ikke nevnt noe om det skjønner du.

Lenke til kommentar

Er du uenig i at det har noe å si hvilken situasjon de brukes i? Jeg har ikke nevnt noe om det skjønner du.

5865244[/snapback]

 

du skrev kontinuerlig...ergo så skjer det hele tiden. Hva slags situasjon kan du komme i som skjer hele tiden?

 

bare det at du bruker den "kontinuerlig" er alt jeg trenger å vite for å anta at du mest sannsynlig er en liten drittunge

Lenke til kommentar

Er du uenig i at det har noe å si hvilken situasjon de brukes i? Jeg har ikke nevnt noe om det skjønner du.

5865244[/snapback]

 

du skrev kontinuerlig...ergo så skjer det hele tiden. Hva slags situasjon kan du komme i som skjer hele tiden?

 

bare det at du bruker den "kontinuerlig" er alt jeg trenger å vite for å anta at du mest sannsynlig er en liten drittunge

5865261[/snapback]

 

Tro hva du vil, er ikke akkurat som om jeg bryr meg om hva du mener.

Lenke til kommentar

Er du uenig i at det har noe å si hvilken situasjon de brukes i? Jeg har ikke nevnt noe om det skjønner du.

5865244[/snapback]

 

du skrev kontinuerlig...ergo så skjer det hele tiden. Hva slags situasjon kan du komme i som skjer hele tiden?

 

bare det at du bruker den "kontinuerlig" er alt jeg trenger å vite for å anta at du mest sannsynlig er en liten drittunge

5865261[/snapback]

 

Tro hva du vil, er ikke akkurat som om jeg bryr meg om hva du mener.

5865290[/snapback]

hvis du ikke bryr deg om hva folk mener, hvorfor forteller du det så på et forum?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...