Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem trenger bevis på at alliance folk er barnslige? Var på alliance siden på BB, liksom, folk måtte spamme

 

"selling *weapon of care* only 50G!!"

"selling *weapon of care* only 50G!!"

"selling *weapon of care* only 50G!!"

 

Slik hver eneste gang de skulle selge eller kjøpe noe.Har bare spillt på alli siden på BB da, så får noen nevne noen andre servere.

Lenke til kommentar

For en jævla uinteressant tråd, angrer på at jeg kasta bort tid på å lese den. Men nå når jeg først har gjort det, er enig med de som sier det er helt latterlig å holde en minnestund i et spill. Jeg ville faen ikke blitt "hedret" på den måten når jeg ligger under jorda.

 

Og dette er på en PvP server, Alliance eller ikke, poenget er å drepe hverandre. Til deg som sa at du *må* ikke drepe hverandre, men at man *kan*, gå og spill på PvE server.

 

Og til dere som sutrer over shitkids og dårlige holdninger på enten Alliance spillere eller WoW-spillere, det her har ingenting med spill eller faction å gjøre, er dere så jævla dumme at dere tror det lager holdningene?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så forferdelig og respektløst og holde en minnestund (begravelse er noe HELT annet) for en person som alle likte veldig godt innenfor guilden ?

 

Feilen de gjorde derimot, var og fortelle dette public til hele serveren. Og når man først skal "ødelegge" det, kan man gjøre det skikkelig, noe av det verre innen "ganking" jeg har sett.

Endret av emes
Lenke til kommentar
Hvem trenger bevis på at alliance folk er barnslige? Var på alliance siden på BB, liksom, folk måtte spamme

 

"selling *weapon of care* only 50G!!"

"selling *weapon of care* only 50G!!"

"selling *weapon of care* only 50G!!"

 

Slik hver eneste gang de skulle selge eller kjøpe noe.Har bare spillt på alli siden på BB da, så  får noen nevne noen andre servere.

5862399[/snapback]

ja, spilt horde på en eller annen server.

Der var alle UD rogue og het steelth, istelt, gankker, gankkar osv osv. ALLE horde er dermed drittunger og ikke kan annet enn å ganke :roll:

Lenke til kommentar
Til dere som sier at denne online begravelsen var så dårlig ide, gi en jævla grunn hvorfor, og hva som kunne ha blitt gjort bedre.

5862130[/snapback]

dem kunne ha latt være å annonsere den på forhånd, spesielt siden det var en PvP server.

5862174[/snapback]

 

hadde du lest hele tråden hadde du visst at Winterspring var yndlingstedet til hun som døde og at hun elsket og fiske på den eksakte posisjonen, det fikk henne til og tenke på noe annent en sykdommen hennes.

 

Men anyway så hvis man annonserer det på forhånd så er det ikke respektløst likavel? Ojg jeg har vært på Sereneti's now sitt forum de skriver masse dritt om hun fortjente og dø etc :nei:

 

Uansett pm dere sier minnestunden er teitt så er det respektløst uansett hvilken vei du ser på det.

 

Personlig synes jeg det er en glimrende idee og feire "livet" hennes på.

Det var via WoW de kjente henne det var der de snakket med henne og der de ble venner med henne.

Lenke til kommentar
Hehe, vil du ha link til bedre kvalitet?

 

Her er den: Vær så god :)

5852456[/snapback]

Oidaa... 4,3kB/s, gitt. Noen som har en bedre link? (kvaliteten på linken til videoen i post #1 suger hardt)

_______

 

Krigen mellom Horde og Alliance stiller jeg meg forøvrig nøytralt i, da det gjelder WoW, et spill jeg aldri har spilt.

 

De som holdt minnestunden, synes jeg burde forutsett at det kom til å bli bråk, spesielt på en PvP server, der det er om og gjøre å gå til angrep på den andre parten. Det samme gjelder for skogen i MMORG-spillet RuneScape. Befinner du deg i skogen, ber du om bråk (om du ikke er bedre enn motstanderen, da)

Hensikten med å skrive ønsket om at de ikke ville ha noen som "messed it up" på forumet, var jo for å få til en fin minnestund, uten at en eller annen tosk kom og ødela det hele, men å holde noe 75-100% seriøs minnestund på en slik server høres litt i drøyeste laget, spør du meg. Spesielt når jeg leser all whininga om hvor dumme og korka i skallen en WoW-nerd kan bli.

 

Hadde jeg vært en av dem, hadde jeg fått til et møte på MSN, Xfire, mIRC, Ventrilo og/eller TeamSpeak eller noe i den dur.

_______

Litt etterlengtet Off-Topic: Hvor mye betaler dere egentlig for spillet (WoW) hver måned? Anyone?

Endret av BorN
Lenke til kommentar

Mange som whiner om faction etc, og det er faktisk litt relevant. Det er flere fjortiss-drittunger som velger alliance, mye pga. "zomg, Legolaz hunter" og "I R GIMLI"-paladins. And the list goes on.

 

Men likevel er det drittunger på begge sidene, og jeg bør vel kanskje ikke uttale meg siden jeg spiller UD rogue selv, men generelt sett så har horde vært mer moden enn alliance på de serverne jeg har spilt på / spiller på. Selvfølgelig er det en stor andel greie spillere på begge sidene, men all-over så står man igjen med følelsen av at alliance har en større andel drittunger enn horde. Dette er selvfølgelig bare personlige erfaringer.

Lenke til kommentar

I en av de tidligste postene i tråden på det omtalte forumet, er det faktisk en som skriver noe slikt som "10 bucks that someone fucks it up", og ærlig talt burde det ringt bjeller for en del mennesker da.. Men som et godt ordtak sier; livet er som en stoooor dritt som du tar en liiiiiten bit av hver dag..

Lenke til kommentar

Jeg tror seriøst dette må være den mest idiotiske, teite og lavpanna WoW-filmen jeg noensinne har sett!

 

Så her er det ei jente/dame som faktisk har mistet livet, og guildet vil ta farvel på sin måte og så kommer en gjeng patetiske drittunger og ødelegger hele greia?

 

Til dere som gviner om at "jammen det er pvp-server jo!" og "de burde jo ikke annonsere det!" sier jeg bare hold kjeft og bruk hodet litt!

 

Her er det ikke snakk om pvp eller ikke pvp, det handler om å vise litt respekt ovenfor hverandre! Å ødelegge en minnestund, totalt uavhengig om det er i et spill eller ikke vitner om en holdning man ikke finner i barnehager engang!

 

 

Kanskje Blizzard burde heve aldersgrensen på spillet, for 12+ holder ikke, det er den videoen her et bra bevis på.

Lenke til kommentar

Aldersgrensen holder fint den, Blizzard har lagd et spill hvor to factions skal krige mot hverandre, og de har til og med lagd egne PvP-servere, disse folkene spiller spillet til Blizzard frivillig, de har også frivillig valgt PvP-server.

 

Blizzard har ikke lagd et spill for sosiofober som ikke klarer å gå i virkelige begravelser/minnestunder og er lystne på å holde på med slikt online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...