Gå til innhold

Serenity Now bombs a funeral


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De skremmende holdningene til enkelte shitkids her gjør meg trist. Jeg skal herved prøve å slutte og poste gode poster på dette WoW-forumet fra i dag av.

5858351[/snapback]

 

"Gode poster"? Du sitter høyt på den innbillte gullstolen din ser jeg.

Er vi shitkids fordi vi sier hva vi mener? Er det ikke lov å mene at en online begravelse i et pvp spill er idiotisk?

 

Meget voksent av deg å si slikt ja. Takk for at du slutter å poste.

Lenke til kommentar
Er vi shitkids fordi vi sier hva vi mener? Er det ikke lov å mene at en online begravelse i et pvp spill er idiotisk?

 

Så om man alltids er seriøst, ikke lyger, sier bare hva man mener, så er man ikke en shitkid? :!:

 

Spørst på hva man mener det. Jeg kan mener gamer.no er en drittside uten like fordi den ikke har japanske tegneserier over hele siden, vil dette vere min mening. Alle vil alikavel ha meg tvangsinnlagt på mental-sykehus.

 

"Tenk deg i en krig mellom norge og sverige, der begge to hatet hverandre over alt på jord. Ville du skygget banen for en svensk begravelse for å vise respekt, eller ville du tatt livet av dine hovedmotstandere? Jeg vet hvertfall hva jeg ville ha gjort. "

 

Jepp, vist respekt, siden den som ble begravd var bugga og ikke ble resset igjen, ever.

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Er vi shitkids fordi vi sier hva vi mener? Er det ikke lov å mene at en online begravelse i et pvp spill er idiotisk?

"Tenk deg i en krig mellom norge og sverige, der begge to hatet hverandre over alt på jord. Ville du skygget banen for en svensk begravelse for å vise respekt, eller ville du tatt livet av dine hovedmotstandere? Jeg vet hvertfall hva jeg ville ha gjort. "

Jepp, vist respekt, siden den som ble begravd var bugga og ikke ble resset igjen, ever.

5859287[/snapback]

 

Gjør man noe sånt som beskrevet der, så er man fortsatt ganske så blåst :)

 

Finnes regler innenfor krig og vettu :love:

Lenke til kommentar

Her er min respekt for videoen: /spit /spit /spit

 

"Åå så serriøse dere er altså.. Det er jo bare et spill så folk har jo ikke følelser altså selv om noen liksom er dø på ordentlig."

 

Hold kjeft drittunger. Selv om det er et spill så må man oppføre seg mot de menneskene man møter i det. Du blir fornærmet hvis kompisen din begynner å spytte non-stop på deg i spillet. Han slipper ikke unna med å si at det bare er et spill.

 

Hold kjeft drittunger. Hvis en journalist får snusen på denne rekordhjernedøde videoen så blir det store overskrifter om hvor råtne og virkelighetsfjerne WoW-spillere er. Lykke til med å overbevise mora di om at det bare er et spill og at sånn rævhølvirksomhet er helt greit.

 

Hold kjeft drittunger. Vi en kreftsyk spiller i guildet. Han har vært med lenge, vi kjenner ham godt men vi kjenner ham bare i spillet. Det er ikke så mye han makter som kreftsyk så WoW er blitt hans måte å få dagene til å gå. Men det går ikke så bra, en dag vil han ikke logge på lengre. Og da skal ikke vi kunne markere at en venn har gått bort uten å bli invadert av en gjeng asosiale kryp ute etter et par billige HK?

 

Bare hold kjeft drittunger.

Lenke til kommentar

Denne filmen er bare respektløs, hjerneløs og modenhetsløs. Jeg vil anta at den som lagde filmen, var i en guild for 9-åringer.

 

Jeg ville nok kommet dit, men da ville jeg kjøpt en jævlig dyr dress og satt meg sammen med dem.

 

Jeg er for øyeblikket under 16, men jeg vil ha et rykte av meg for å være godhjertelig, som den ateisten jeg er. Her om dagen møtte jeg en horde som var 4 levler under meg. Jeg kunne fått HK og drept han lett, men gjorde jeg det? Nei! Jeg sa hallo, som den snille human roguen jeg er. Men noen er ikke like vennlige som meg, han angrep meg. Jeg drepte han to ganger :innocent:

Lenke til kommentar
Her er min respekt for videoen: /spit /spit /spit

 

"Åå så serriøse dere er altså.. Det er jo bare et spill så folk har jo ikke følelser altså selv om noen liksom er dø på ordentlig."

 

Hold kjeft drittunger. Selv om det er et spill så må man oppføre seg mot de menneskene man møter i det. Du blir fornærmet hvis kompisen din begynner å spytte non-stop på deg i spillet. Han slipper ikke unna med å si at det bare er et spill.

 

Hold kjeft drittunger. Hvis en journalist får snusen på denne rekordhjernedøde videoen så blir det store overskrifter om hvor råtne og virkelighetsfjerne WoW-spillere er. Lykke til med å overbevise mora di om at det bare er et spill og at sånn rævhølvirksomhet er helt greit.

 

Hold kjeft drittunger. Vi en kreftsyk spiller i guildet. Han har vært med lenge, vi kjenner ham godt men vi kjenner ham bare i spillet. Det er ikke så mye han makter som kreftsyk så WoW er blitt hans måte å få dagene til å gå.  Men det går ikke så bra, en dag vil han ikke logge på lengre. Og da skal ikke vi kunne markere at en venn har gått bort uten å bli invadert av en gjeng asosiale kryp ute etter et par billige HK?

 

Bare hold kjeft drittunger.

5859884[/snapback]

 

/spit

 

Lær å skille rl & spill.

 

(ja, jeg provoserer med vilje, fordi den posten din er det dummeste jeg har lest på dette forumet på lenge)

Lenke til kommentar

Her var det mange gode eksempler på hvor forskrudde man blir av å spille for mye dataspill. Skremmende når man ikke klarer å skille spill og virkelighet mer, men sånn går det nå.

 

Dog, enda verre når man skal klage over hvor teite folk som bare spilte spillet er. Hehe.

Lenke til kommentar

Uansett om det er et spill eller ikke, så er intensjonene bak minnestunden seriøse, med alvorlige undertoner og ekte følelser.

 

Det er heller de som forsvarer handlingen som ikke greier å skille spill fra virkelighet. Her har en person omkommet i virkeligheten, og de som kjenner ham vil hedre ham gjennom den måten de kjente ham; via WoW. Selv om det er i et spill, er mediet for minnestunden i dette tilfellet ikke et spill. De bruker et grafisk medium da de sannsynligvis ikke kan møtes irl, om de som gjør dette er nerder eller ikke, har ingenting med dette å gjøre, handlingen er respektløs og de tråkker på ekte følelser.

 

Om det var riktig å holde en slik minnestund, kan selvsagt diskuteres, ettersom faren for å bli tråkket på av idioter som ikke greier å skille død i et spill med død i virkeligheten var overhengende.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Here's the deal: "krigen" jeg la frem som et eksempel er ment for å vise hvordan wow-universet er tenkt å være. Det feilet, for dere ser ikke alvoret i en krig.

 

I wow spiller man ut roller, og der er det slik at orcer hater mennesker og visa versa. La nå dette være slik det er, og ikke begynn å blande det virkelige liv og mellommenneskelige følelser inn i dette.

 

/target Tofustew

/spit

Lenke til kommentar

Nåja.

 

 

Though victory was theirs, the mortal races found themselves in a world shattered by war. The Scourge and the Burning Legion had all but destroyed the civilizations of Lordaeron, and had almost finished the job in Kalimdor. There were forests to heal, grudges to bury, and homelands to settle. The war had wounded each race deeply, but they had selflessly banded together to attempt a new beginning, starting with the uneasy truce between the Alliance and Horde.

 

Thrall led the orcs to the continent of Kalimdor, where they founded a new homeland with the help of their tauren brethren. Naming their new land Durotar after Thrall's murdered father, the orcs settled down to rebuild their once-glorious society. Now that the demon curse was ended, the Horde changed from a warlike juggernaut into more of a loose coalition, dedicated to survival and prosperity rather than conquest. Aided by the noble tauren and the cunning trolls of the Darkspear tribe, Thrall and his orcs looked forward to a new era of peace in their own land.

 

The remaining Alliance forces under Jaina Proudmoore settled in southern Kalimdor. Off the eastern coast of Dustwallow Marsh, they built the rugged port city of Theramore. There, the humans and their dwarven allies worked to survive in a land that would always be hostile to them. Though the defenders of Durotar and Theramore kept the tentative truce with one another, the fragile colonial serenity was not meant to last.

 

The peace between the orcs and humans was shattered by the arrival of a massive Alliance fleet in Kalimdor. The mighty fleet, under the command of Grand Admiral Daelin Proudmoore (Jaina's father), had left Lordaeron before Arthas had destroyed the kingdom. Having sailed for many grueling months, Admiral Proudmoore was searching for any Alliance survivors he could find.

 

Proudmoore's armada posed a serious threat to the stability of the region. As a renowned hero of the Second War, Jaina's father was a staunch enemy of the Horde, and he was determined to destroy Durotar before the orcs could gain a foothold in the land.

 

The Grand Admiral forced Jaina to make a terrible decision: support him in battle against the orcs and betray her newfound allies, or fight her own father to maintain the fragile peace that the Alliance and the Horde had finally attained. After much soul-searching, Jaina chose the latter and helped Thrall defeat her crazed father. Unfortunately Admiral Proudmoore died in battle before Jaina could reconcile with him or prove that orcs were no longer bloodthirsty monsters. For her loyalty, the orcs allowed Jaina's forces to return home safely to Theramore.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...